قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان

قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان 1400 نیاز به برنامه ریزی و اطلاعات کافی برای قبولی در آزمون های تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم دارید. قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان کار ساده ای نیست ولی با داشتن برنامه ریزی صحیح و استفاده از روش های صحیح مطالعه، اطلاع از بهترین منابع و نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم و … به قبولی دانش آموزان در این آزمون کمک خواهد کرد.

قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان 98

برنامه ریزی قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان 1400

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی توجه داشته باشند که حتما، برنامه ریزی قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان 1400 ، شامل تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را از مراکز معتبر آموزشی که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند دریافت کنند.

پیشنهاد می دهیم برای کسب نمره قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان و ورود به این مدارس پرطرفدار، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران تماس بگیرید. سامانه صدای مشاوران، با دارا بودن کارشناسان با تجربه در زمینه ارائه برنامه قبولی و  در آزمون های تیزهوشان راهنمای شما برای موفقیت و ورود به این مدارس خواهند بود.

روش های قبولی در آزمون تیزهوشان

  1. از روش های قبولی در آزمون تیزهوشان با توجه به اینکه دانش آموزان ششم و نهم که داوطلب آزمون تیزهوشان 1400، می باشند، همزمان با تحصیل در پایه خود، نیازمند مطالعه برای این آزمون نیز خواهند بود.
  2. بنابراین داشتن برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، به صورت کاملا اختصاصی برای داوطلب، بسیار مهم و ضروری می باشد.
  3. با توجه به تفاوت برگزاری آزمون های ششم به هفتم و نهم به دهم، نحوه برنامه ریزی برای هر مقطع متفاوت است. سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برپایه هوش و استعداد و اغلب خارج از منابع و کتب درسی مدرسه است.
  4. ولی آزمون نهم به دهم بیشتر برمبنای دروس مدرسه طراحی می شود. برای قبولی در آزمون نهم به دهم تیزهوشان حتما به ضریب دروس توجه داشته باشید.

برنامه زمانبدی شده قبولی در تیزهوشان

دانش آموزان با توجه به ضریب هر درس، به اهمیت آن در آزمون تیزهوشان پی میببرند. در برنامه زمانبدی شده قبولی در تیزهوشان، زمان بیشتری را به دروس مهم تری که از ضریب بالاتری در آزمون تیزهوشان دارد، اختصاص دهید.

در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم، یادگیری و تسلط بر درس ریاضی اهمیت زیادی دارد. بنابراین روزانه حداقل 15 تست ریاضی حل کنید.

در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم علوم در دوره راهنمایی شامل 4 بخش  شیمی و فیزیک و زیست و زمین شناسی را در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم به طور جداگانه مورد مطالعه قرار دهید.

داوطلبان شما می توانید برای ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان بر روی لینک های زیر کلیک کنید

مطالب مرتبط با تیزهوشان: (برای مشاهده کلیک کنید: )

برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400

برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان و دانش آموزان عزیز اگر خواستار قبولی و موفقیت درآزمون تیزهوشان هستید می توانید از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان ما در مجموعه صدای مشاوران بهره مند شوید.کافی ست با شماره های درج شده در پایین مقاله تماس حاصل نمایید.

جهت مشاوره در زمینه قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید