قبولی در کنکور با استفاده از قانون جذب

قبولی در کنکور با استفاده از قانون جذب

جهت مشاوره در زمینه قبولی در کنکور با استفاده از قانون جذب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این روزها همه درمورد قانون جذب صحبت می کنند ، می گویند طبق قانون جذب به هر چیز فکر کنید آنرا جذب خواهی کرد، سوالی که مطرح این است که آیا قبولی در کنکور با استفاده از قانون جذب ممکن است؟ در این صفحه به بررسی راههای قبولی کنکور می پردازیم.

برای مشاوره در زمینه قبولی در کنکور با تکنیک تندخوانی, قبولی در کنکور با معدل پایین, قبولی در کنکور با سن بالا, قبولی در کنکور با سهمیه جانبازی, قبولی در کنکور با سهمیه, قبولی در کنکور با سوابق تحصیلی و … با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

قبولی شدن در کنکور با قانون جذب ممکن است؟

قانون جذب ، موضوعی است که سال ها قبل به عنوان نظریه مطرح شده ولی در سال های اخیر با گسترش فعالیت شبکه های اجتماعی و رسانه ها، بیش از پیش مطرح شده است. قانون جذب قواعد بسیاری را مطرح می کند ولی ما هسته اصلی آن را به شما می گوییم ، این قانون حول این محور می گردد که به هرچیز خوب یا بد که فکر کنید ، همانرا به زندگی خود دعوت خواهید کرد. باید بگوییم این موضوع نه کاملا صحیح است و نه کاملا اشتباه، و صحبت درمورد آن بحثی کاملا مفصل است که از در این صفحه نمی گنجد ، میخواهیم نکات اصلی آنرا برای شما بازگو کنیم و ابعاد صحیح و ناصحیح آنرا از لحاظ تاثیر بر قبولی در کنکور شرح دهیم:

قانون جذب میگوید اگر میخواهید در کنکور قبول شوید به ترس از شکست در کنکور فکر نکیند و این موضوع کاملا صحیح است زیرا ضمیر ناخودآگاه مطابق با کلمات مثبت و منفی که خوراک ذهن خود کرده اید ، برروی باور و ایمان شما نسبت به توانایی هایتان ، اثر می گذارد، پس بهتر است برای ایجاد انگیزه برای موفقیت در کنکور از کلمات مثبت (مانند من در  کنکور موفق می شوم و… ) اسفاده کنید و البته با توکل به خدا و امید ، بر روی مطالعه صحیح و برنامه ریزی اصولی و هدفمند کنکوری تمرکز کنید.

قانون جذب در کنکور

توجه داشته باشید که اگر فقط برروی قانون جذب تمرکز کنید و شبانه روز به ساختن جملات مثبت برای موفقیت در کنکور بپردازید و از تکنیک های عملی برای رقابت با حریفان کنکوری خود، غافل شوید، مطمئن باشید که هیچ قانونی به قبولی شما در کنکور ، منجر نخواهد شد!

پس با ذهنیتی مثبت به فکر استفاده از روش های علمی و اصولی ثابت شده و میانبرهایی برای موفقیت در کنکور استفاده کنید، که هم اکنون رقبای کنکوری شما از این روش ها بهره می برند.

روش های قبولی در کنکور شامل ، یادگیری روش های صحیح مطالعه کنکوری، استفاده از تکنیک و روش های تندخوانی کنکوری، استفاده از برنامه اختصاصی مطالعه کنکور، اطلاع از میزان تاثیر سهمیه های کنکور، مشاوره برای انتخاب رشته صحیح کنکور و… بر روی قبولی شما در کنکور 98 ، موثر خواهد بود.

برای مشاوره قبولی در کنکور و دریافت برنامه اختصاصی قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود و مشاوره انتخاب رشته، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه قبولی در کنکور با استفاده از قانون جذب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید