قبولی تضمینی در کنکور پزشکی

با این رتبه چه رشته ای و کجا قبول میشوم؟

جهت مشاوره در زمینه قبولی تضمینی در کنکور پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی در سال ۹۷ یکی از متداولترین سوالات در حیطه کنکور سراسری است داوطلبان کنکور تجربی همواره با این سوال روبرو هستند که چگونه می‌توانند قبولی در کنکور پزشکی خود را تضمین کند در این مقاله میخواهیم در رابطه با قبولی تضمینی پزشکی در کنکور ۹۷ را توضیح دهیم.

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی ۹۷

داوطلبان کنکور تجربی که می میخواهید در رشته پزشکی تحصیل کنید باید این نکته رو بدونید که یکی از اصول اصلی قبولی در کنکور در کنار کسب رتبه خوب یک انتخاب رشته درست است زیرا شما هر چقدر هم که رتبه خوبی کسب کنید اما باز هم اگر انتخاب رشته شما درست نباشد دچار مشکل می‌شوید.

پس اگر قصد دارید قبولی خود در کنکور پزشکی را تضمین کنید چند نکته را رعایت کنید:
اول اینکه باید رتبه خوبی کسب کنید برای کسب یک رتبه خوب میبایست درصد های بالایی بزنید مبنای بالا زدن درصد ها باید خوب درس خوانده و یک برنامه ریزی درست داشته باشید از همه مهمتر اینکه زمانتست زنی در کنکور سراسری را مدیریت کنید.
برای مدیریت زمان خود می توانید از تکنیک ضربدر منها در کنکور سراسری استفاده کنید و برای اینکه درصد های خوبی بزنید باید در دوران جمع بندی قبل کنکور از کنکور های سالهای قبل استفاده کنید و مدام تست بزنید.

اگر فکر می کنی الان دیر شده پس سخت در اشتباهید زیرا هستند بسیاری از داوطلبان که دو ماهه نتایج خود را به کلی تغییر دادند پس ناامید نشوید.

البته حق با شماست این صحبت‌ها شاید نتواند برای رشته پزشکی به صورت دو ماهه تأثیرگذار باشد اما برای داوطلبانی که ۵۰ درصد راه را پیموده‌اند فرصت مناسبی است تا بتواند خود را به پزشکی برساند و برای داوطلبانی می‌خواهند در رشته‌های سبک‌تر قبول شوند فرصت مناسبی است که با کسب رتبه بهتر دانشگاه بهتری بروند‌.

اما همانطور که گفتیم شرط قبولی تضمینی رشته پزشکی دندانپزشکی و داروسازی انتخاب رشته اصولی است پس برای یک انتخاب رشته دقیق می توانید از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری استفاده کنید و همچنین با مرکز مشاوره صدای مشاوران تماس گرفته راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

به امید روزی که تمام داوطلبان کنکور به آرزوهایشان برسند

جهت مشاوره در زمینه قبولی تضمینی در کنکور پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید