فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 برای افرادی که به هر دلیلی نتوانسته اند ثبت نام کنکور سراسری 99 را در زمان مقرر انجام دهند تعیین شد.
این ثبت نام مجدد همواره در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود. 

امسال نیز مانند سال های گذشته با داوطلبان بسیاری مواجه شده ایم که نمی توانند ثبت نام خود را در موعد مقرر انجام دهند. سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبین زمان را تحت عنوان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 تعیین نموده است.

زمان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 برای دانش آموزان و یا داوطلبینی که به دلیل آگاهی نداشتن از زمان یا نحوه ی ثبت نام کنکور سراسری 99 و یا حتی دلایل شخصی نتوانسته اند در کنکور سراسری ثبت نام کنند، مهلتی را تحت عنوان زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 مشخص کرده است. دانش آموزان می توانند در زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 در سایت سازمان سنجنش به نشانی sanjesh.org وارد شده و ثبت نام خود را انجام دهند.
به داوطلبان توصیه می کنیم که حتما قبل از ثبت نام در کنکور سراسری 99 ، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را دانلود و نسبت به مطالعه مفاد آن اقدام نمایند.

همچنین علاقه مندان به ثبت نام در کنکور سراسری 99 لازم است مدارک ثبت نام کنکور سراسری 99 را در هنگام ثبت نام در اختیار داشته باشند.

ثبت نام کنکور سراسری 99 از تاریخ 16 تا 27 بهمن ماه در جریان بود. اگرحتی در این فرصت هم نتوانسته اید ثبت نام خود را انجام دهید سازمان سنجش مجددا هرساله فرصتی را در اختیار جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری قرار می دهد.

 

داوطلبان ثبت نام در کنکور 99 ، می توانند در آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور که در همین صفحه منتشر خواهد شد، برای انجام سریع و صحیح ثبت نام توسط کارشناسان ، از طریق تلفن 9099071613 ثابت با کارشناسان تماس بگیرند.

معرفی کنکور سراسری

در ایران این آزمون با نام کنکور سراسری شناخته می شود و توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش برگزار می گردد. رتبه های ممتاز کنکور سراسری بنا بر انتخاب خود ظرفیت های دانشگاه های دولتی را به ترتیب پر می کنند. کسانی که بتوانند به این دانشگاه های دولتی راه پیدا کنند ، امکان تحصیل در همه مقاطع تحصیلی را به صورت رایگان پیدا می کنند. این آزمون هر ساله در تیرماه ( برای مقطع کارشناسی) برگزار شده و در پنج گروه آزمایشی هنر ، زبان ، ریاضی ، تجربی و انسانی ؛ داوطلبین ورود به دانشگاه های سراسری دانش آموزان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در این میان کنکور سراسری رشته های هنر و زبان به صورت شناور می باشد. یعنی داوطلبین علاوه بر اینکه در یکی از گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی و علوم انسانی شرکت می کنند ؛ می توانند در این رشته ها نیز شرکت کنند. از نکات جالب کنکور، احتمال قبولی متقاضیان با توجه به تعداد داوطلبان و ظرفیت دانشگاه‌ها است که به شرح ذیل است: تجربی ۲۴٪ ریاضی ۱۱۸٪ انسانی ۹۰٪ هنر ۴۱٪ زبان ۲۷٪ !

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای جهت شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1399 براي‌ پذيرش در رشته‌هاي با آزمون در دوره‌هاي‌ روزانه ، نوبت دوم (شبانه‌) ، نيمه حضوري ، مجازي ، پرديس خودگردان دانشگاه ها و موسسات‌ آموزش‌ عالي ‌، دانشگاه‌ پيام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ و همچنين رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي؛ تاریخ ثبت ‌نام را از روز چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه‌ 1398 از طريق پايگاه اینترنتی  sanjesh.org و در روز 27 بهمن ماه‌ 1398 پايان عنوان کرد.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 99

هر ساله حدودا 30 روز بعد از آزمون کنکور سراسری نتایج اولیه آن اعلام می شود. و داوطلبان می توانند در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کارنامه اولیه خود را مشاهده کنند.
سال گذشته این نتایج اولیه در 15 مرداد ماه منتشر شد.

داوطلبان ثبت نام در کنکور 99 ، می توانند در آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور که در همین صفحه منتشر خواهد شد، برای انجام سریع و صحیح ثبت نام توسط کارشناسان ، از طریق تلفن 9099071613 ثابت با کارشناسان تماس بگیرند.

زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 چه تاریخی است؟

این مهلت هنوز توسط سازمان سنجنش sanjesh.org مشخص نشده است.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 99 چه تاریخی است؟

این زمان هرساله در نیمه مرداد ماه می باشد.

در زمان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 در چه سایتی ثبت نام انجام می شود؟

مانند همیشه این ثبت نام در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید