فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 99

فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 99

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال ۹۹، مھلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای آن دسته از داوطلبینی که به هر دلیل نتوانسته اند در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی ثبت نام کنند، تمدید شد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 99 که قرار بود در تاریخ 26 و 27 تیرماه برگزار شود

به تعویق افتاد.

داوطلبین می بایست با داشتن اطلاعات کافی از منابع کنکور ارشد پزشکی نسبت به مطالعه آن ها و کسب آمادگی برای این آزمون اقدام نمایند.

همچنین آن دسته از داوطلبینی که در این آزمون ثبت نام نموده اند و اطلاعات ثبت نامی آن ها نیاز به ویرایش دارد، می توانند با مراجعه به سامانه مورد نظر اطلاعات خود را ویرایش نمایند و یا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرند.

مانند روال سال های گذشته ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت مرکز سنجش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir انجام خواهد شد.

داوطلبین برای ثبت نام در این آزمون می بایست کارت اعتباری شرکت در آزمون را به صورت اینترنتی خریداری نمایند. برای خرید می توانند از طریق سایت ثبت نام اقدام نموده و یا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرند.

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد پزشکی 99

به دلیل شیوع ویروس کرونا و به جهت جلوگیری از چرخه انتقال آن، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی 99 تمدید شد. این آزمون ها  در تاریخ 23 و 24 مردادماه 1399 برگزار خواهد شد.

همینطور رشته هایی که قرار بود در نوبت صبح و عصر روزهای 26 و 27 تیرماه برگزار شود، در تاریخ 23 و 24 مرداد ماه 99 برگزار خواهند شد.

مهلت ثبت نام جدید و اعمال آخرین ویرایش های لازم در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 99 از روز 20 اردیبهشت ماه 99 لغایت 22 اردیبهشت ماه 99 و به مدت دو روز فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و یا اعمال ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

در حال حاضر 67 هزار و 91 نفر در مجموع برای در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 99 ثبت نام کرده اند.

ظرفیت نهایی پذیرش در زمان انتخاب رشته اعلام خواهد شد

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان سایت صدای مشاوران به صورت تلفنی ارتباط برقرار نموده و از جزئیات کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 99  مطلع شوید.

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید