فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم در مهر 98

ثبت نام امریه وزارت علوم ۹۹

جهت مشاوره در زمینه فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم در مهر 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فراخوان مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم در مهر ماه 98 ، اعلام شد. سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم را در مهر ۹۸ به خدمت سربازی فراخواند. در این مقاله از جزئیات خبر مربوط به فراخوان مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم ها مطلع می شوید.

خبر فراخوان مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم در مهر ماه 98

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم در مهر 98 منتشر شد.  سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای با تاکید اعلام کرد، تمام مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۹۸/۷/۱۹ می باشند، با توجه به دریافت کارت آماده به خدمت باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت کرده و با استتناد به اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند. مشمولان گرامی می توانند در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام درمورد موضوع مذکور، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان نظام وظیفه پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان خواهند بود.

زمان دریافت معرفی نامه مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم برای فراخوان مهر ماه 98

زمان دریافت معرفی نامه مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم، برایمشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت 6:00 صبح روز شنبه مورخ بیستم مهر ماه سال 98 است. توجه داشته باشید که مشمولان ساکن سایر استان ها لازم است ساعت 7:00 صبح تاریخ ذکر شده، به محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. 

توجه:

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

همچنین شایان ذکر است که متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان، یا از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم در مهر 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید