فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت 98

فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این صفحه فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت 98 است. شرایط اختصاصی جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت  ،به طور کامل در این مقاله اطلاع رسانی شده است. واجدین شرایط مندرج در فراخوان هیات علمی به مراجعه به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت اقدام نمایند. در صورت نیاز به کسب راهنمایی می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

متقاضیان گرامی می توانند برای شرکت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت سال 98-99 با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

شرایط در فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت 98-99

برای اطلاع از شرایط مندرج در فراخوان هیات علمی این صفحه را به دقت مطالعه نمایید:

  • پذیرش مدارک مشابه ممنوع است و فقط عنوان رشته متقاضی که با عنوان رشته درج شده در فراخوان مطابقت دارد، مورد پذیرش خواهد بود.
  • در هر دانشگاه یا دانشکده در شرایط یکسان ، اولویت استخدام با متقاضیان بومی است.
  • افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد با سطح 3حوزوی در گروه معارف اسلامی ، با دارا بودن حداقل 3 سال سابقه تدریس امکان حضور در این فراخوان را دارند. 
  • واجدین شرایط نخبگی با امتیاز ویژه در فرایند پذیرش هیات عملی دانشگاه ها دارای اولویت می باشند.
  • متقاضیانی که از طریق روش های آموزش از راه دور و مجازی و یا دوره های غیرحضوری تحصیلات خود را به پایان رسانده اند، می توانند مشروط بر گواهی نخبگی در هنگام حضور در فراخوان اعلام کنند.
  • اگر دارای بورسیه دانشگاه خاصی می باشید. فقط درصورتی میتوانید انتقال تعهدات بورس به دانشگاه دیگر را انجام دهید که در فراخوان آن دانشگاه شرکت کنید. در غیر این صورت فقط میتوانید در فراخوان دانشگاه محل تعهد بورسیه شرکت کنید.
  •  افراد در حال تحصیل امکان شرکت در این فراخوان را ندارند. تنها در صورت اتمام دوره تحصیلی و دریافت مدرک دانشگاهی و بالاتر و این افراد می توانند بعد از گذراندن یک سال از تعهدات در فراخوان های بعدی شرکت نمایند.
  • داشتن حداکثر سن برای داوطلبان استخدام که مدرک کارشناسی ارشد 35 سال است. برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ 45 سال است. افراد بالاتر از این سن، در صورت داشتن سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی بعد از تایید هیات ممیزه مرکزی تا 5سال به سقف سنیشان اضافه می شود. دانشگاه ها امکان پذیرش مدارک این متقاضیان را به صورت مشروط خواهند داشت.
  • بعد از یک سال از گذشت خدمات، شرکت متعهدین خدمت به دانشگاه ها به صورت آموزشی و پژوهشی در آزمون فراخوان آن دانشگاه مانعی ندارد. حضور در فراخوان سایر دانشگاه ها به غیر از دانشگاه محل تعهد یا خدمت با موافقت کتبی موسسه مبدا امکانپذیر است.
  • اعضای هیات عمی رسمی و پیمانی دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد ، اگر استعفای داده باشند، می توانند در فراخوان هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی حضور داشته باشند.
  • دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر از رشته و مقاطع اعلام شده در فراخوان،نمی توانند در مقاطع پایین تر این فراخوان شرکت کنند.
  • دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا گواهی دوره فلوشیپ ، رشته های بالینی و دانشنامه دکترای تخصصی Ph.D و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مختلف علوم پایه

نحوه شرکت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت

نحوه شرکت در فراخوان هیات علمی وزارت به شرح زیر است:

بعد از تکمیل فرم اینترنتی و اسکن مدارک مورد نیاز در این فراخوان، فرم های 17گانه را دریافت نمایید و بعد از تکمیل آن ها حداکثر به مدت 15 روز بعد از پایان مهلت ثبت نام اینترنتی می توانید به دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه یا دانشگاه های مربوطه تحویل و یا از طریق پست ارسال کنید. استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه ها مشروط به داشتن مجوزهای استخدامی برای دانشگاه های مربوطه است.استخدام اعضای هیات علمی در مرتبه استادیار و بالاتر به صورت تمام وقت و در مرتبه مربی تمام وقت است.

صرفا امکان انتخاب یک دانشگاه را خواهید داش. در صورت انتخاب دو دانشگاه، اولویت با انتخاب اول خواهد بود. اگر در یکی از مراحل پذیرش یا بعد از آن ، اعلام نادرست اطلاعات متقاضی محرز شود، مراحل طی شده لغو خواهد شد. حتی در صورت صدور حکم استخدامی ، این حکم ملغی خواهد بود. 

متقاضیان گرامی می توانند برای شرکت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت سال 98-99 با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید