طریقه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 98

دریافت کد سوابق تحصیلی دوازدهم برای کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه طریقه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به صورت تصویری ، طریقه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 98 را به داوطلبان گرامی آموزش خواهیم داد و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 97 را شرح می دهیم. شورای سنجش پذیرش دانشجو ، دو مصوبه را به تصویب رسانده است ، اولین مصوبه با موضوع سوابق تحصیلی، بیانگر این است که در سال 98 تاثیر سوابق تحصیلی 30 درصد قطعی در نظر گرفته می شود. دومین مصوبه برای کنکوری ‎های سال 98 است که بیان می نماید ، در کنکور سال آینده دو نوع سوال تستی برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید در نظر گرفته خواهد شد. تاثیر سوابق تحصیلی بر نمره کل نهائی داوطلبان، اینگونه است که ابتدا نمره کل سوابق تحصیلی داوطلبان در زیر گروه مربوطه محاسبه می شود، سپس نحوه تعیین این نمره به این ترتیب است که نمره تراز هر درس عمومی موثر دیپلم ضرب در ضرایب مربوط به آن خواهد شد و حاصل آن یک عدد خواهد بود.

سپس همه اعداد مربوط به دروس عمومی با هم جمع خواهد شد و نمرات تراز دروس اختصاصی هم محاسبه می گردد و یک عددی برای این دروس بدست خواهد آمد ، بعد از آن دروس عمومی با 3 برابر عدد مربوط به دروس اختصاصی جمع می شود و نتیجه بر 3 برابر مجموع ضرایب دروس اختصاصی موثر دیپلم و مجموع ضرایب دروس عمومی موثر دیپلم، تقسیم می شود و نمره کل سوابق تحصیلی داوطلب در زیر گروه بدست خواهد آمد؛ نمره کل نهائی از حاصل جمع یک چهارم نمره کل سوابق تحصیلی و سه چهارم نمره کل آزمون، بدست می آید.

طریقه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور

مطابق با تصویر، طریقه دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور 98 جهت انجام انتخاب رشته آموزش داده شده است. داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی می باشند، بعد از مشاهده اطلاعات سوابق تحصیلی ، اطلاعات را بررسی نمایند و در صورت وجود مغایرت، گزینه، مغایرت دارد، را انتخاب نمایند و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام فرمایند. برای کسب اطلاعات راجع به اعلام مغایرت، با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی برای انتخاب رشته به این صورت است که در قسمت کد دانش آموزی یا شماره دانش آموزی از طریق کارنامه دبیرستان می توایند به سوابق تحصیلی خود دسترسی داشته باشید. کد منطقه نشاندهنده منطقه ای است که مدرک خود را از آن گرفته اید. کد منطقه دیپلم یعنی کد منطقه ای که دو سال اول دوره متوسطه دوم را در آن منطقه گذرانده اید و کد منطقه پیش دانشگاهی یعنی کد منطقه ای که پیش دانشگاهی را در آن منطقه گذرانده اید.

داوطلبان گرامی می توانند جهت دریافت کد سوابق تحصیلی و کد منطقه تحصیلی خود و مشاوره تحصیلی، با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه طریقه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید