طرح خدمت سربازی دختران

طرح خدمت سربازی دختران

جهت مشاوره در زمینه طرح خدمت سربازی دختران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طرح خدمت سربازی دختران خبری است این روزها به صورت وسیع گسترش یافته ، سوالی که مطرح می باشد این است که آیا طرح خدمت سربازی دختران صحت دارد؟ و اگر صحت دارد جزئیات اجرایی طرح سربازی دختران به چه صورت می باشد و از چه زمانی آغاز خواهد شد. احتمالا اخبار مربوط به این موضوع که خدمت سربازی برای پسران و دختران اختیاری خواهد شد و پسران می توانند با پرداخت 3 برابر مبلغی که دولت برای یک سرباز هزینه می‌کند کارت معافیت خود را تحویل بگیرند شنیده اید. برای اطلاع جزئیات صدور معافیت تحصیلی توسط دانشگاه ها کلیک نمایید.

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به طرح خدمت سربازی دختران در سال 97 و اخبار خرید خدمت سربازی ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

طرح خدمت سربازی دختران در سال 97

طرح خدمت سربازی دختران در سال 97 در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون حقوقی و قضایی در رابطه با طرح خدمت سربازی دختران اعلام نمودند، جلسه ای در رابطه با خدمت سربازی دختران برگزار گردیده است که موجب ایجاد حواشی بسیار زیاد شده است. این طرح برای چندمین بار در مجلس مطرح گردیده, اما هم اکنون نحوه اعزام دختران به سربازی تعیین نشده است و مراجع تقلید در رابطه با این طرح اعلام رضایت ننموده اند و انتقادات شدیدی نسبت به طرح خدمت سربازی دختران ابراز نموده اند. البته در نهایت این طرح برای اجرایی شدن باید به تایید مقام معظم رهبری برسد. یکی از اعضای فراکسیون زنان که از اعضای فراکسیون حقوقی، قضایی مجلس شورای اسلامی نیز می باشند اعلام نمودند دختران در خدمت سربازی اسلحه به دست نخواهند گرفت , این طرح هنوز برای تصویب و تبدیل شدن به قانون به مجلس نیامده است و احتمالا از دختران در مسائل آموزشی و بهداشتی و همچنین رویکرد نرم افزاری استفاده خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به طرح خدمت سربازی دختران در سال 97 ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه طرح خدمت سربازی دختران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید