شیوه تست زنی سریع در کنکور

روش و تکنیک های تست زنی کنکور و آزمون های تستی

جهت مشاوره در زمینه شیوه تست زنی سریع در کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان عزیز کنکور ، تا چه حد از شیوه های تست زنی سریع در کنکور 98 اطلاع دارید؟ تاثیرات تکنیک های ویژه تست زنی صحیح ، در کسب رتبه برتر در کنکور قطعی است. همانطور که می دانید تنها تسلط داشتن به دروس ملاک قبولی نخواهد بود چه بسیار داوطلبانی که از سطح علمی متوسطی برخوردار بوده اند و با تسلط بر تکنیک های ویژه تست زنی در کنکور ، موفق به کسب برترین رتبه های کنکور شده اند. بنابراین بر روی تست زنی تمرکز نمایید و مهارت خود را افزایش دهید تا در کمترین زمان ممکن صحیح ترین پاسخ ها را انتخاب نمایید. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به راهکارهای رفع بی دقتی در کنکور ، راه های تقویت حافظه برای درس خواندن روزهای پایانی کنکور 98 را در همین سایت مطالعه نمایند.

روش تست زدن سریع در کنکور 98

قصد داریم در این مقاله تکنیک و روش های تست زدن سریع در کنکور را به داوطلبان گرامی آموزش دهیم. رعایت نکاتی که رقبای شما نسبت به آن بی اطلاع و یا بی توجه می باشند، باعث برتری شما در کسب رتبه بهتر در کنکور خواهد بود.
  • افزایش قدرت بازیافت اطلاعات ذهن در جلسه کنکور : توجه داشته باشید که کنکور مانند مسابقه دوی ماراتن می باشد، یعنی در زمان طولانی و بدون توقف و از پا افتادن با برنامه ریزی برای صرف انرژی و زمانی که دارید، باید تا پایان مسابقه ادامه دهید و برنده شوید. برای موفق شدن در کنکور نیاز به اطلاعات بسیار زیاد با جزئیات دقیق ندارید. کنکور یک آزمون سنجش سرعت و تکنیک است با یک برنامه ریزی زمانبندی شده صحیح برای زمانی که در اختیار دارید. بنابراین توانایی خود را در حل سریع تستی سوالات مهم ، از دروس مهمی که از ضریب بالایی برخوردار می باشد ، افزایش دهید تا این نحوه پاسخگویی در ضمیر ناخودآگاهتان ثبت گردد و بدون صرف انرژی زیاد و خستگی ، در جلسه کنکور به سرعت به سوالات پاسخ سریع و صحیح دهید.

شیوه صحیح تست زنی در کنکور

  • استفاده از راه حل های میانبر در تست زنی : در رابطه با سوالاتی که نیاز به حل مسئله دارد. همیشه راه حل های کوتاه تستی نیز وجود دارد. اگر به کلاس کنکور نمی روید و یا به تنهایی مطالعه می نمایید ،راه حل های میانبری که خودتان ابداع نموده اید مکتوب نمایید و این شیوه حل مسئله را در حل سایر مسائل مشابه بکار بگیرید و با صرف کوتاه ترین زمان ممکن و بدون طی نمودن مراحل طولانی حل مسئله و تنها در چند ثانیه تست بزنید. استفاده مکرر از روش های میانبر ذهن شما را برای حل مسائل در کوتاه مدت آماده خواهد کرد و در نهایت مسائلی که قبلا در 10دقیقه حل می نمودید ، در کمتر از 30ثانیه پاسخ خواهید داد.
  • مقالات مربوط به برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور ، جمع بندی کنکور 98 را در همین سایت مطالعه نمایید.
  • برای کسب مشاوره در مورد رفع عادات و مشکلات در تست زنی و روش های صحیح تست زدن سریع در کنکور از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

داوطلبان گرامی کنکور می توانند برای کسب مشاوره روش های صحیح تست زدن سریع در کنکور و کسب رتبه برتر ، از طریق تلفن ثابت و از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه شیوه تست زنی سریع در کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید