شیوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه شیوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شیوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 ، به اطلاع متقاضیان اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99 می رسد. اگر قصد  اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور و اطلاع از نحوه اعتراض به سازمان سنجش را دارید، این مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

نحوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99

بر اساس اعلام سازمان سنجش، با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی ارشد می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۹۹/۸/۱۲ به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. در این سامانه مانند تصویر زیر می توانید اطلاعات مربوطه را وارد نموده و اعتراض خود را ثبت نمایید.

نحوه اعتراض به نتایج ارشد

پس از ثبت درخواست برای متقاضی شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان میتوانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس  rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

بدیهی است به مواردی که ازطریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۹۹/۸/۱۲ واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد

  • داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد تا ۱۲ آبان مهلت دارند نسبت به ثبت اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۹ در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

برای اطلاع از نحوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 این مقاله را به دقت مطالعه کرده و در صورت نیاز به کسب راهنمایی برای ثبت اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99 به سازمان سنجش و اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99 ، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

داوطلبان می توانند به منظور ارسال درخواست اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99 با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و توسط کارشناسان مجموعه اعتراض خود را درسامانه ثبت نمایند.

مراحل ثبت اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99

مرحله اول: به سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org مراجعه نمایید. پنجره ای مطابق با تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، دو گزینه عضویت در سایت و ورود به سیستم سمت چپ در پنجره سیستم ارسال درخواست درج شده است.

شیوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 98

مرحله دوم: اگر قبلا در سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش عضو شده اید، روی گزینه ورود به سیستم کلیک نمایید. در غیر این صورت برای عضویت در سامانه ارسال درخواست و ثبت اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99 روی گزینه عضویت در سایت کلیک کنید. پنجره زیر را مشاهده خواهید کرد. بعد وارد کردن اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در سایت سنجش، به پنل شخصی خود برای ثبت اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99 دسترسی خواهید داشت:

شیوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 98

مرحله سوم: بعد از ورود به سامانه ارسال درخواست سازمان سنجش  ، از منوی سمت راست پروفایل شخصی خود، روی اولین گزینه که درخواست جدید است ، کلیک کنید.

مرحله چهارم: در این مرحله، دو قسمت تعیین نوع آزمون و سال برگزاری آزمون را مشاهده می کنید. از منوی آبشاری فیلتر مربوط، گزینه کارشناسی ارشد و سال 99 را انتخاب کنید. سپس روی دکمه جستجو کلیک نمایید. به این ترتیب می توانید اعتراض خود را از نتایج کنکور ارشد 99 ثبت نمایید.

مرحله پنجم: با انتخاب دکمه جستجو، فرم درخواست های مرتبط که داوطلب می تواند با تکمیل آن با کارشناسان سازمان سنجش ارتباط برقرار کند نمایش داده می شود.

مرحله ششم: در این مرحله بخشی در پایین صفحه باز می شود، روی گزینه اعتراض به نتیجه قبولی (صرفا برای نتیجه دانشگاه های وزارت علوم) کلیک کنید.

مرحله هفتم: در این مرحله آخر می توانید با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره پرونده اعتراض خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که امکان ثبت اعتراض در سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، به صورت تلفنی فراهم شده است. داوطلبان عزیز کنکور ارشد می توانند برای ثبت اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99 و اعتراض به سازمان سنجش از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

جمع بندی

در مقاله بالا از نحوه ثبت اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 در سامانه ارسال درخواست سازمان سنجش به نشانی darkhast.sanjesh.org صحبت شده است . این سامانه به منظور ارائه خدمات و ارسال درخواست های داوطلبان به صورت الکترونیکی تشکیل شده است. در مقاله بالا راهنمای تصویری ارسال درخواست و اعتراض به نتایج کنکور ارشد را می توانید مشاهده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه شیوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید