شهریه کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 99 – 1400

شهریه کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 99 - 1400

جهت مشاوره در زمینه شهریه کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه غیرانتفاعی از چه طریقی دانشجو می پذیرد؟ شهریه دانشگاه غیرانتفاعی در سال 99 چه قدر است؟ این سوالات از جمله سوالات پرتکرار دانشجویان وخانواده های آن ها می باشد. با مطالعه این مقاله می توانید به پاسخ سوالات خود در رابطه با شهریه کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی در رشته های مختلف دست پیدا کنید. با ما تا پاین این مقاله همراه باشید.


شهریه دانشگاه غیرانتفاعی

آیا برای تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی می بایست هزینه ای پرداخت شود؟ بله، دانشگاه غیرانتفاعی جزو دانشگاه های شهریه پرداز به حساب می آید. شهریه دانشگاه غیرانتفاعی به دو صورت شهریه متغییر دانشگاه غیرانتفاعی وشهریه متغییر از دانشجویان این دانشگاه ها دریافت می گردد.

  • شهریه متغییر دانشگاه غیرانتفاعی چیست ؟ شهریه متغییر بر اساس تعداد و نوع واحدهای درسی اخذ شده از دانشجویان دریافت می گردد. شهریه متغییر دانشگاه هر سال افزایش پیدا می کند.
  • شهریه ثابت دانشگاه غیرانتفاعی چیست؟ شهریه ثابت در هر نیم سال تحصیلی در ابتدای انتخاب واحد از دانشجویان دریافت می گردد. مبلغ شهریه ثابت در طول تحصیل دانشجو ثابت است و افزایش پیدا نمی کند.

پذیرش در دانشگاه غیرانتفاعی به چه صورت است ؟ دانشگاه غیرانتفاعی زیر مجموعه وزارت علوم می باشد .پذیرش در دانشگاه غیرانتفاعی از طریق کنکور سراسری و هم بدون کنکور صورت می گیرد. داوطلبان پذیرش شده از طریق کنکور و یا بدون کنکور می بایست برای تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی شهریه بپردازند.

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی با شهریه دانشگاه آزاد چه تفاوتی دارد؟ شهریه دانشگاه غیرانتفاعی کمتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد به همین دلیل بسیاری از افراد خواهان تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی می باشند.


شهریه کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 99 - 1400

شهریه کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع مختلف کارشناسی پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری و بدون کنکور می نماید.شهریه کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی هنوز اعلام نشده است ولی باتوجه به افزایش 10 الی 15 درصدی شهریه در هر سال تحصیلی شما می توانید اعداد شهریه های  مربوط به سال 99 را محاسبه نمایید.


جمع بندی

در مقاله ” شهریه کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی” سعی شده است تا جدولی از هزینه ها و شهریه دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در اختیار شما قرار داده شود. همچنین در این مقاله متوجه تفاوت شهریه متغییر دانشگاه غیرانتفاعی با شهریه ثابت بررسی شده است.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با شماره های گروه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

مقالات مرتبط با این مقاله

مقالات زیر مرتبط با موضوع مورد مطالعه شما می باشد.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر آن ها را مطالعه نمایید.

جهت مشاوره در زمینه شهریه کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید