شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی 98 – 99

شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از طریق این مقاله از شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی 98 – 99 مطلع می شوید. پردیس خودگردان دانشگاه بهشتی از جمله دانشگاه های معتبر تحت نظارت مستقیم دانشگاه بهشتی است. مدرک پردیس خودگردان توسط دانشگاه شهید بهشتی صادر می شود. 

شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی سال 98-99

پرداخت شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی از مهترین شرایط پذیرش در این دانشگاه است. دانشگاه پردیس خودگردان ، همان پردیس بین الملل است. در ابتدای تاسیس این دانشگاه ، با هدف جذب دانشجویان خارجی، با عنوان بین الملل شروع به فعالیت کرد. ولی به دلیل عدم استقبال از این طرح، نام این دانشگاه از پردیس بین الملل به پردیس خودگردان تغییر یافت.

برای اطلاع از شهریه روی لینک های زیر کلیک کنید:

واحد پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی از امکانات آموزشی بالایی برخوردار می باشد. همانطور که می دانید قبولی در پردیس های خودگران یا همان پردیس بین الملل با رتبه های پایین تر امکانپذیر می باشد و مورد استقبال داوطلبانی که توانایی پرداخت شهریه این دانشگاه را دارند ، قرار گرفته است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت هر دانشگاه مجاز است بر اساس نام، قدمت و جایگاه در رتبه بندی کشوری از 10 الی 15 درصد مازاد بر شهریه اعلام شده و یا کمتر پس از تصویب هیأت امنای مربوطه از داوطلب شهریه دریافت کند.

واجدین شرایط پذیرش پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی می توانند برای ثبت نام بدون کنکور مجزا اقدام نمایند. دانشگاه بین الملل یا پردیس خودگردان نخستین بار از سال 1394 تاکنون به جذب دانشجویان در رشته های پرطرفدار نموده است. هم اکنون، دانشگاه شهید بهشتی و بسیاری از دانشگاه های برتر در کشور در حال جذب دانشجوی به صورت بدون کنکور و آزمون ورودی می باشند. 

دانشگاه شهید بهشتی

میزان شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی در هر سال تحصیلی حدود 12درصد افزایش میابد. این افزایش با تایید هیات امنا دانشگاه انجام می شود. شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی برای هر رشته و با توجه به تعداد واحدهای نظری و عملی متفاوت می باشد. بنابراین می توانید برای اطلاع از میزان دقیق شهریه رشته مورد نظر خود و شهریه ثابت ، شهریه واحدهای نظری و شهریه واحدهای عملی، با کارشناسان تحصیلی تماس بگیرید. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید