شهریه پردیس خودگردان برای ایثارگران 5 درصد

شهریه دانشگاه دولتی نوبت روزانه و شبانه

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان برای ایثارگران 5 درصد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر می خواهید بدانید، شهریه پردیس خودگران برای ایثارگران 5درصد و 25 درصد در سال 98 چقدر است، این مقاله را به دقت مطالعه کنید. خبر خوب برای دارندگان سهمیه این است که با توجه به رأی هیات عمومی دیوان عدالت اداری و با ابطال ماده 6 آیین نامه اجرایی مندرج در بند 95 قانون بودجه ، شهریه پردیس خودگردان برای ایثارگران شامل تخفیف چشمگیری است. در این مقاله از میزان شهریه پردیس خودگردان برای ایثارگران مطلع می شوید:

شهریه پردیس خودگردان برای ایثارگران 5درصد در سال 98

شهریه پریدس خودگردان برای ایثارگران شامل تخفیف است. بنیاد شهید مکلف به پرداخت صد در صدی شهریه ایثارگران شاغل به تحصیل در واحدهای پردیس خودگردان است. 

هیات عمومی دیوان عدالت اداری، ماده 6 آیین نامه اجرایی بند 95 قانون بودجه کل کشور مصوب هیات وزیران ، اعلام کرد شهریه پرداختی ایثارگران شاغل به تحصیل در واحدهای پردیس خودگردان و بین الملل دانشگاه های داخل ایران، معادل شهریه همان رشته در دانشگاه آزاد اسلامی ، بررسی ، محاسبه و پرداخت می شود.

مطابق با قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ، بنیاد موظف است 100 درصد هزینه شهریه پردیس خودگردان برای ایثارگران و کلیه دانشجویان شاهد و جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آن ها ، آزادگان ، همسر و فرزندان آن ها که در موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، غیردولتی، پیام نور، شبانه دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و هر موسسه و دانشگاه آموزش عالی در حال تحصیل می باشند، بپردازد. شهریه تحصیل در پریدس خودگردان برای این افراد رایگان است.

برای اطلاع از تخفیف شهریه پردیس خودگردان برای ایثارگران 5درصد و زیر 25درصد با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور ، پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

با اعلام نظر هیات تخصصی پژوهشی و فرهنگی دیوان عدالت اداری و با توجه به ماده 6 آیین نامه اجرایی بند قانونی مذکور، میزان شهریه پردیس خودگران برای ایثارگران، حافظان کل قرآن کریم و قاریان ممتاز کشوری و مشمولان بند ک ماده 20 قانون برنامه توسعه ، در دانشگاه غیردولتی را معادل شهریه دانشگاه آزاد شهرستان محل تحصیل اعلام کرد.

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان برای ایثارگران 5 درصد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید