نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی و کد رهگیری برای کنکور کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه- دریافت نتایج

نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی کنکور کارشناسی / کارت ورود به جلسه- دریافت نتایج

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی و کد رهگیری برای کنکور کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه- دریافت نتایج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان گرامی می توانند با مطالعه این مقاله از نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی کنکور کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه- دریافت نتایج کنکور کارشناسی ارشد مطلع گردند. آیا شماره پرونده، شماره داوطلبي را فراموش كرده اید و نمي توانید كارت ورود به جلسه/اعلام نتيجه را مشاهده کنید؟ در ذیل به شرح این موضوع می پردازیم.

نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی کنکور کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه- اعلام نتیجه کنکور

نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی کنکور کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه- اعلام نتیجه کنکور به این ترتیب می باشد که در صورتي كه در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون يا اعلام نتايج آزمون ها به شماره پرونده، شماره داوطلبي، شماره سریال ثبت نام و …  دسترسی ندارید يا آنها را فراموش کرده اید، پس از عضویت و ورود به سیستم، در زمان ارسال درخواست جديد، پس از انتخاب آزمون و سال مربوطه، درخواست  با عنوان “دريافت شماره پرونده یا داوطلبی” را انتخاب كنيد تا فرم مربوطه براي شما نمايش داده شود. در اين فرم در صورت صحت و مطابقت مشخصات فردي ثبت شده در سامانه پاسخگويي با اطلاعات مندرج در پايگاه داده ازمون، بلافاصله، شماره پرونده، شماره داوطلبی و سایر اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام مي شود. لازم به ذکر است که این فرم در بازه های زمانی دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتیجه آزمون ها فعال است.

بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری کنکور کارشناسی ارشد/ راه حل گم کردن شماره پرونده

داوطلبان گرامی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ می توانند برای دریافت شماره پرونده داوطلبی و اطلاع از نتایج آزمون و رفع هر گونه سوال و مشکل در تمامی مراحل آزمون کارشناسی ارشد تا اعلام نتیجه با کارشناسان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی و مشاهده نتایج آزمون

  • مرحله اول: برای دریافت شماره پرونده داوطلبی و مشاهده نتایج آزمون طبق تصویر زیر وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور شوید، در این مقاله نحوه دریافت شماره پرونده به صورت گام به گام آموزش داده شده است. درصورت وجود هرگونه سوال و یا مشکل می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

  • مرحله دوم: در قسمت بالا سمت چپ، گزینه ورود به سیستخم پاسخگویی را انتخاب نمایید. یک پنجره جدید باز می شود:

  • مرحله سوم: عضویت در سامانه پاسخگویی سایت سنجش می باشد که بعد از ورود به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش که در تصویر ملاحظه نمودید در صورت عضو نبودن بایستی ابتدا در سیستم با اطلاعات معتبر عضو شوید و سپس می توانید وارد سیستم شوید.
  • مرحله چهارم: بازیابی شماره پرونده و داوطلبی است که پس از ورود به سیستم پاسخگویی با اطلاعات و گذرواژه می توانید سوال خود را در مورد دریافت شماره پرونده و دواطلبی درخواست خود را به صورت سوال با ارائه مشخصات با پر نمودن فرم دریافت نمایید.
  • داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که برای عضویت در سایت سازمان سنجش برای دریافت شماره پرونده داوطلبی در زمان عضويت اگر مشخصات فردي را اشتباه وارد نمایید، همانطور که در زمان ایجاد پروفایل تاکید شده است، امکان ویرایش مشخصات فردی وجود ندارد؛ لذا تغییر نام و نام خانوادگی میسر نمی باشد و کاربر می تواند از طریق منوی ویرایش مشخصات فردی تغییرات جزئی که ناشی از اشتباه تایپی در برخی از اقلام اطلاعاتی مانند نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی است را اعمال کند. لازم به ذکر است که محدودیتی برای اصلاح اطلاعات تماس و نشانی وجود ندارد. در بخش ورود اطلاعات، امکان اصلاح ایمیل وجود ندارد و در صورتی که پروفایلی با ایمیل اشتباه ایجاد کرده اید، لازم است چند روز صبر کنید تا پروفایل با ایمیل اشتباه بصورت خودکار حذف شود و پس از آن قادر خواهید بود تا پروفایل با ایمیل و مشخصات صحیح ایجاد کنید. درصورتی که در سامانه پاسخگويي اينترنتي ، ثبت نام كرده ام و رمز ورود را نيز در ايميل دريافت كرده اید ولی نمی توانید وارد سیستم شوید، توجه داشته باشید که از زمان عضویت در سامانه به مدت 3 روز فرصت دارید که با رمز ارسال شده به ایمیل، به سامانه وارد شوید و پس از سپری شدن این مهلت، پروفایل به دلیل عدم تایید حذف خواهد شد. این احتمال وجود دارد که پروفایل شما به دلیل مشابه حذف شده باشد. در این حالت از فرم فراموشی رمز اقدام کنید و با اعلام ایمیل یا شماره ملی، درخواست ارسال مجدد نام کاربری و رمز را ثبت کنید. اگر پروفایل حذف شده باشد پیامی مشاهده می کنید که ایمیل/کد ملی وجود ندارد که در اینصورت بایستی نسبت به ایجاد پروفایل جدید اقدام کنید. اما در صورتی که سیستم نام کاربری و رمز را به ایمیل شما ارسال کرد، بدیهی است که پروفایل موجود است و توصیه می کنیم که در صفحه اول سامانه پاسخگویی با فشردن کلید های CTRL+F5 منتظر فراخوانی مجدد صفحه باشید و سپس با نام کاربری و رمز ارسال شده به پروفایل برای ورود به سامانه تلاش کنید. به دليل بروز مشكل موفق به دريافت كد پيگيري ثبت نام نشده اید یعنی پس از ثبت نام در سامانه ثبت نام اینترنتی، شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام را دریافت نکرده اید، در زمان ارسال درخواست جديد، پس از انتخاب آزمون و سال مربوطه، درخواست  با عنوان “دريافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام” را انتخاب كنيد تا فرم مربوطه براي شما نمايش داده شود. در اين فرم شماره سریال ثبت نام خریداری شده را وارد كنيد و در صورت صحت و مطابقت شماره سریال و مشخصات فردي ثبت شده در سامانه پاسخگويي با اطلاعات مندرج در پايگاه داده ازمون، بلافاصله، شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام مي شود.لازم به ذکر است که این فرم در بازه زمانی مهلت ثبت نام اینترنتی فعال می باشد. اگر سریال ثبت نام/علاقه مندي را به اشتباه خريداري کرده ایدمي بايست قبل از خريد سريال اطلاعيه هاي مندرج در سايت را به طور دقيق مطالعه نمایید و پس از اطمينان از واجد شرايط بودن اقدام به خريد سريال مربوطه نمايد. با توجه به اينکه سامانه فروش اينترنتي يک سامانه جامع است و سريال هاي متنوع را عرضه مي کند، در زمان خريد به عنوان سريال انتخاب شده جهت خريد دقت کرده و از مطابقت آن با سريال مورد نياز، اطمينان حاصل فرماييد. انجام مغايرت گيری و سريال های بلا استفاده را به همان کارت بانکي استفاده شده جهت خريد، عودت می شود که پروسه اداری جهت مغایرت گيري و مکاتبات يک ماه طول ميکشد.
  • برای دریافت کد رهگیری کنکور ۱۴۰۲ روی همین لینک کلیک نمایید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ به مدت ده روز قبل از برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۲ شروع می شود. داوطلبانی که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را انجام داده اند می بایست در مدت زمانی که از سوی سازمان سنجش تعیین خواهد شد به سایت سنجش مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه را تهیه نمایند و درصورت نیاز به ویرایش اطلاعات، ویرایش را انجام دهند. توجه نمایید که بعد از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ این امکان وجود دارد که داوطلبان به صورت همزمان در صورت وجود اشتباه و یا تناقض در گروه آزمایشی، تصویر اسکن شده داوطلب، مشخصات فردی، شهر محل سکونت برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند و داوطلبان دانشجویی که ترم آخر می باشند لازم است تا تاریخ 30بهمن ماه معدل خود را وارد نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

همانطور که قبلا گفتیم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ ، می توانید از طریق سایت سنجش اقدام نمایید. دریافت کارت ورود به جلسه کاملا به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به هیچ مرکز یا سازمانی وجود نخواهد داشت. نحوه ثبت نام ساده و مشخص می باشد ولی درصورت ایجاد هرگونه مشکل یا ابهام می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. اگر در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دچار مشکل شدید می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد

پس از اعلام نتایج نهایی چنانچه به نتیجه اعتراض داشتید یعنین با عدم قبولی در رشته محل های انتخابی یا عدم قبولی در رشته محل های بالاتر وارد شده در فرم انتخاب رشته، نیاز به ثبت اعتراض دارید، می توانید با تکمیل فرم مربوطه مراتب را به سازمان اعلام نمایید. در اینصورت لازم است پس از انتشار کارنامه نهایی در سایت سازمان سنجش و در بازه مشخصی که این فرم در سامانه پاسخگویی فعال است به محیط کاربری خود وارد شده و پس از انتخاب آزمون و سال موردنظر فرم اعتراض به نتیجه قبولی را تکمیل کنید. در این صورت پس از اتمام مهلت تکمیل این فرم، درخواست های ثبت شده جهت بررسی به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود تا پس از بررسی، نتیجه از طریق همین سیستم پاسخگویی به داوطلب اعلام شود.

 

ویرایش و رفع ایراد اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

می توانید برای ویرایش و رفع ایراد اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد روی همین لینک کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ می توانند برای دریافت شماره پرونده داوطلبی و اطلاع از نتایج آزمون و رفع هر گونه سوال و مشکل در تمامی مراحل آزمون کارشناسی ارشد تا اعلام نتیجه با کارشناسان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی و کد رهگیری برای کنکور کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه- دریافت نتایج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید