ثبت نام ششمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98

www.hrtc.ir - ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ششمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از تاریخ یکشنبه 30 دی ماه 97 تا بهمن‌ماه 97 انجام می شود. جزئیات ثبت نام در www.hrtc.ir  و ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 برای ششمین دوره که از سوی جهاد دانشگاهی برگزار می شود ، در این صفحه اطلاع رسانی شده است.  مدیرکل اشتغال و کارافرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران، زمان ثبت نام ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز 20 دستگاه را اعلام کرد. ثبت نام از طریق اینترنتی و با مراجعه به نشانی www.hrtc.ir انجام می شود.

داوطلبان سهمیه ایثارگر 25 درصد آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی صرفاً در روز (۱۸ بهمن) می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

ثبت نام ششمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98

ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب در ۲۰ دستگاه اجرایی(سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیادشهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان) از روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در روز سه شنبه مورخ 9 بهمن‌ماه 97 خاتمه می یابد.
متقاضیان گرامی شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیر فعال خواهد شد.
داوطلبان متقاضی استخدام می توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها، مقاطع تحصیلی و سایر شرایط) و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاههای یاد شده، به دفترچه راهنمای آزمون که از تاریخ 30 دی‌ماه 97 (همزمان با شروع ثبت نام) در سایت اینترنتی www.hrtc.ir قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.
ششمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در تاریخ 17 اسفندماه 97 برگزار می‌شود. توضیحات لازم درخصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است که کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون، انحصارا از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می شود و به مراجعات حضوری پاسخ داده نخواهد شد، برای کسب اطلاعات تلفنی با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید اعلام کرد، ایثارگران دانشجوی دکترای تخصصی می توانند با ثبت مشخصات خود در سامانه سجایا در ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌ها شرکت نمایند.

www.hrtc.ir – ثبت نام ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98

متقاضیان گرامی شما می توانید برای ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، از طریق تلفن ثابت ، با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان مراحل ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی را برای شما انجام خواهند داد.

جهت دانلود دفترچه های استخدام دستگاه های اجرایی 98 کلیک کنید.

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد، ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی تا اوایل ماه آینده برای آن دسته از سازمان هایی که مجوزهای استخدامی آنها صادر شده است، انجام می شود.

آزمون استخدامی در موعد خود سالی 2 بار، یکی در نیمه نخست امسال و دیگری در 6 ماه دوم سال برگزار می شود.

دانشجویان شاهد و ایثارگر می توانند در سامانه سجایا با استفاده از سهمیه 25 درصدی ایثارگران در آزمون های فراگیر شرکت نمایند، دانشجویان دکترای تخصصی امسال برای اولین بار می توانند با ثبت مشخصات خود در سامانه سجایا، در ششمین آزمون فراگیر دستگاه ها شرکت کنند.

داوطلبانی که دانشجوی دکترای تخصصی می باشند و قصد ثبت نام در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های دولتی و استفاده از سهمیه ایثارگران را دارند، لازم است به اداره آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل پرونده مراجعه کنند یا جهت اقدام  به ثبت وضعیت دانشجویی آنان در سیستم سجایا به صورت آنلاین ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، اطلاعات ایثارگر به صورت هوشمند و آنلاین، راستی آزمایی می شود ، یعنی ایثارگری داوطلب و شمول سهمیه استخدامی توسط سیستم مشخص می گردد.

در آزمون استخدام دستگاه های اجرایی، حدود 20 دستگاه از طریق آزمون، نیروی انسانی موردنیاز خود را جذب و بیش از 3200 نفر را استخدام می‌کنند که 25 درصد یعنی 800 پست، مختص ایثارگران خواهد بود، همچنین 5 درصد نیز سهمیه مربوط به سایر ایثارگران است و تعدادی از ایثارگران نیز از محل تبصره دو ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران جذب می شوند.

برای اطلاع از نحوه دریافت رایگان سوالات آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی و ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سایت  www.hrtc.ir ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ششمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید