شرایط پذیرش رشته پزشکی پردیس خودگردان 98

تحصیل دانشگاه بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه

جهت مشاوره در زمینه شرایط پذیرش رشته پزشکی پردیس خودگردان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از شرایط پذیرش رشته پزشکی پردیس خودگردان سال 98 مطلع می شوید. واجدین شرایط پذیرش رشته پزشکی پردیس خودگردان میتوانند پیرو شرایط مندرج در این صفحه برای ثبت نام پزشکی پردیس خودگردان اقدام نمایند.

یکی از راههای تحصیل در رشته های پزشکی ، ثبت نام پزشکی پردیس و ظرفیت مازاد دانشگاه های دولتی است. علاقمندان به رشته پزکشی میتوانند بدون پشت سر گذاشتن شرایط دشوار قبولی کنکور وارد دانشگاه شوند. یکی از اصلی ترین شرایط پذیرش پزکشی پردیس بین الملل ، پرداخت شهریه است. 

برای خرید صندلی پزشکی پولی- خرید صندلی پزشکی بدون کنکور کلیک کنید.

برای ثبت نام پزشکی بدون کنکور کلیک کنید.

پردیس های خودگردان شعبه هایی از دانشگاه های دولتی میباشند. البته مدرک صادر شده از پردیس های خودگردان پزشکی از دانشگاه دولتی که زیر نظر آن به فعالیت می پردازد، صادر می شود. البته دانشجویان پزشکی پردیس خودگردان امکان دریافت انتقالی یا مهمان در دانشگاه های اصلی را ندارند. کیفیت سطح آموزش و امکانات دانشگاه پردیس خودگردان پزشکی مانند دانشگاه دولتی است. 

مدت تحصیل رشته پزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان

مدت تحصیل رشته های پزشکی پردیس خودگردان حدود هفت سال است و شامل 4 دوره می باشد، دانشجویان بعد از طی هر مرحله و آزمون جامع مجاز به ورود به دوره بعدی می شوند:

  1. علوم پایه (دوره پزشکی ها پنج ترم تحصیلی)
  2.  فیزیوپاتولوژی
  3. کارآموزی بالینی
  4. کارورزی بالینی

شرایط پذیرش رشته پزشکی پردیس خودگردان 98-99

اصلی ترین شرط پذیرش رشته پزشکی پردیس خودگردان ، انتخاب رشته صحیح کنکور 98، بر اساس تراز داوطلبان کنکور 98 و ظرفیت رشته ها و دانشگاهها به اضافه رتبه منطقه داوطلب در زیرگروه مربوط و … است. پذیرش در دانشگاه پردیس خودگردان رشته پزشکی نیاز به کسب رتبه برتر ندارد. تحصیل در پردیس خودگردان مشروط به پرداخت شهریه است. 

داوطلبانی که امکان پرداخت شهریه پزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان را دارند، ترجیح میدهند بدون سختی های کسب رتبه برتر کنکور، وارد دانشگاه شده و فارغ التحصیل رشته های پزشکی شوند. نحوه پذیرش رشته پزشکی پردیس خودگردان از طریق ثبت نام در کنکور سراسری 98 میباشد. 

دوره اول آموزش پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان ، علوم پایه است. بعد از دوره علوم پایه دانشجویان در آزمون جامع علوم پایه پزشکی شرکت می کنند. آزمون علوم پایه سراسری و همزمان است و توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تمام دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود. آزمون شامل دروس 5 ترم در دوره ی علوم پایه است.

علاقمندان به تحصیل در رشته پزکشی می توانند برای قبولی در انتخاب رشته پزشکی پردیس ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

همانطور که گفتیم پردیس های خودگردان شعبه هایی از دانشگاه های دولتی میباشند. البته دانشجویان پزشکی پردیس بین الملل یا خودگردان امکان دریافت انتقالی یا مهمان در دانشگاه های اصلی را ندارند. کیفیت سطح آموزش و امکانات دانشگاه پردیس خودگردان پزشکی مانند دانشگاه دولتی است. مدرک صادر شده از پردیس های خودگردان پزشکی از دانشگاه دولتی که زیر نظر آن به فعالیت می پردازد، صادر می شود. 

شهریه رشته پزشکی پردیس خودگردان 98-99

میزان شهریه پزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان هر سال حداقل حدود 12 درصد افزایش دارد. میزان حدودی شهریه رشته های پزشکی به شرح زیر است:

شهریه دندان پزشکی پردیس خودگردان

شهریه پرستاری پردیس خودگردان

مامایی بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل

شهریه هوشبری پردیس خودگردان

شهریه پردیس های خودگردان علوم پزشکی

شهریه پردیس خودگردان بینایی سنجی

شرایط پذیرش رشته پزشکی پردیس خودگردان 98

درصد و تراز لازم برای قبولی پزشکی پردیس خودگردان در کنکور 98

یرای قبولی در رشته پزکشی پردیس خودگردان با رتبه های بالاتر از 5 هزار در دانشگاه های پردیس سراسری ، با راهنمایی مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنید. درصد و رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی در هر سال با توجه به تراز داوطلبان شرکت کننده در کنکور، ظرفیت دانشگاههای پذیرنده و… متفاوت می باشد. پیشنهاد می دهیم برای قبولی در انتخاب رشته پزشکی پردیس در کنکور 98، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. صدای مشاور با سال های سابقه فعالیت در این زمینه راهنمای شما برای قبولی پزشکی پردیس خواهد بود.

مطالب مرتبط: (برای مشاهده لیک کنید:)

دکتری بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه تهران 98

شرایط ثبت نام پردیس خودگردان

شهریه کارشناسی ارشد پردیس خودگردان

رشته های پرطرفدار در پردیس خودگردان شامل موارد زیر است برای قبولی در رشته های زیر با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید:

رشته های پزشکی

رشته دندانپزشکی

رشته دامپزشکی

رشته داروسازی

رشته پرستاری

جهت مشاوره در زمینه شرایط پذیرش رشته پزشکی پردیس خودگردان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید