شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 98 – 99 مطلع میشوید. دعوت شدگان با توجه به شرایط مصاحبه در دانشگاه فرهنگیان و نمونه سوالات مصاحبه فرهنگیان ، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در مراجعه حضوری، اقدام نمایند.

شرایط روز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

دعوت شدگان برای اطلاع از شرایط روز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان این مقاله را مطالعه نمایند و در صورت نیاز به کسب مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

مصاحبه کنندگان در روز مصاحبه این دانشگاه، متشکل از یک گروه با متخصص می باشد. مصاحبه کنندگان شامل ، یک نفر متخصص گروه روانشناسی و راهنمایی، یک متخصص گروه علوم تربیتی و یک متخصص علوم انسانی است. مراجعه کنندگان در روز مصاحبه باید مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را به همراه داشته باشند. موارد مورد نیاز در همین صفحه اطلاع رسانی شده است.

دانشگاه فرهنگیان

سوالات روز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان :

سوالاتی که در روز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پرسیده می شود، شامل موضوعات متعدد نظیر سوالات تخصصی ، احکام و عقیدتی  ، انگیزه ها و اهداف شخصی برای ورود به این دانشگاه و … می باشد. سوالات مربوط به قسمت تخصصی مصاحبه معمولا توسط 4یا 5 نفر پرسیده می شود. سوالاتی که از سوی هر مصاحبه کننده پرسیده می شود، با توجه به دسته بندی موضوعی خواهد بود. مثلا یکی از متخصصان صرفا درمورد مسائل مذهبی پرسش خواهد کرد.

نحوه پوشش و پاسخگویی به سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 

پوشش و نوع برخورد اولیه شما و آرامش حین پاسخگویی به سوالات مصاحبه فرهنگیان به سوالات از اهیمت بسیاری برخوردار است. با پوشش مناسب و کامل وارد شوید، مصاحبه کننده از شما در مورد اینکه آیا همیشه پوشش اسلامی دارید یا خیر سوال می پرسد. به هیچ عنوان در بخش سوالات عقیدتی ، شخصی و انگیزه اطلاعات نادرست ندهید. برای اطلاع از سوالات پرتکرار و مهم مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. مطالعه خود را در زمینه مسائل شرعی (نماز ، قرآن، مرجع تقلید و..) و عقیدتی سیاسی گسترش دهید. سوالات متعددی نیز در مورد دولت، ولایت فقیه و مسائل سیاسی روز جهان پرسیده می شود. برای اطلاع از منابع مناسب برای مطالعه و آمادگی در روز مصاحیه با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید