شرایط مصاحبه دانشکده کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نمونه سوالات مصاحبه دانشکده کوثر بانوان

جهت مشاوره در زمینه شرایط مصاحبه دانشکده کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از شرایط مصاحبه دانشکده کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و مدارک لازم برای روز مصاحبه مطلع می شوید. دعوت شدگان به مصاحبه دانشکده کوثر بانوان ، با اطلاع از شرایط مصاحبه در زمان تعیین شده مراجعه نمایند.

رشته های دانشکده کوثر با پایه انتظامی از کدرشته های نیمه متمرکز محسوب می شود. معمولا سازمان سنجش آموزش کشور میزان ظرفیت کد رشته محل های این دانشکده را با سه برابر ظرفیت داوطلبان اعلام می کند. بعد از اعلام ظرفیت ، آزمون های داخلی برگزار می شود. پذیرفته شدگان این آزمون ها و مصاحبه دانشکده کوثر، پذیرش می شوند. دانشجویان این دانشکده از روز اول ورود ، استخدامی محسوب می شوند و از حقوق و مزایای دانشکده کوثر بهره مند می شوند. آزمون های دانشکده کوثر شامل آزمون های روانشناسی، بهداری ، سنجش سلامت روحی و جسمانی می باشد. زمان مورد نظر برای طی کردن دوره های آموزشی ، جزء سنوات خدمت محسوب می شود.

نحوه و شرایط مصاحبه دانشکده کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه و شرایط مصاحبه دانشکده کوثر در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، منتشر شد. دانشکده کوثر با هدف تعلیم نیروی انتظامی پلیس زن، به فعالیت می پردازد. اصلی ترین راه برای ورود به این دانشکده، ثبت نام در کنکور سراسری است. بعد از اعلام نتایج و انتخاب کدرشته محل های این دانشکده، پذیرفته شدگان به مرحله مصاحبه دعوت می شوند. مراحلی که برای ورود به دانشکده کوثر بانوان طی می شود، شامل گزینش ، مصاحبه ، معاینات پزشکی و تحقیقات محلی می باشد.

نحوه پوشش بانوان در مصاحبه دانشکده کوثر بانوان بسیار مهم می باشد. داشتن حجاب کامل با چادر را در نظر داشته باشید. این دانشکده به تعلیم نیروی انتظامی زن می پردازد و پوشش افسران و نیروهای پلیس زن، چادر می باشد.

سوالاتی که در مصاحبه دانشکده کوثر پرسیده می شود، دارای دسته بندی موضوعی است، شامل سوالات مذهبی، عقیدتی سیاسی، مسائل سیاسی روز دنیا و ایران، هدف و انگیزه های شخصی برای ورود به این دانشکده، سوالات شخصی از داوطلب مربوط به خانواده و آشنایان و …. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد سوالات مصاحبه می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

مدارک لازم برای مصاحبه دانشکده کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مدارک لازم برای روز مصاحبه دانشکده کوثر شامل موارد زیر است:

  • 6قطعه عکس 4*3 تمام رخ در سال جاری
  • لباس مناسب با پوشش کامل برای بانوان
  • به همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی تمام صفحات
  • ارائه اصل مدرک تحصیلی دیپلم یا آخرین مدرک تحصیلی، جهت تطبیق اطلاعات ثبت نام دانشکده کوثر
  • با توجه به اینکه احتمال درخواست مدارک بیشتر از متقاضیان وجود دارد. حتما برای کسب اطلاعات بیشتر پیش را مراجعه حضوری جهت مصاحبه با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید. 

جهت مشاوره در زمینه شرایط مصاحبه دانشکده کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید