شرایط دریافت وام اربعین برای دانشجویان دانشگاه آزاد

اربعین سربازی

جهت مشاوره در زمینه شرایط دریافت وام اربعین برای دانشجویان دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط دریافت وام اربعین برای دانشجویان دانشگاه آزاد به اطلاع دانشجویان می رسد. برای دریافت وام در سامانه ساجد Sajed.iau.ir ثبت نام نمایید. در این مقاله شرایط دریافت وام اربعین دانشگاه آزاد ، میزان مبلغ وام پیاده روی اربعین و جزئیات مربوط به ارائه شرایط دریافت وام پیاده روی اربعین به کربلا برای دانشجویان دانشگاه آزاد را مطالعه خواهید کرد. از مزایای دریافت این وام، دریافت سریع و ساده آن ، بدون داشتن ضامن و دیگر تشریفات اداری در کوتاه ترین زمان ممکن است، و مبلغ فورا به دانشجویان پرداخت خواهد شد.

نحوه و شرایط دریافت وام اربعین برای دانشجویان دانشگاه آزاد

میزان مبلغ وام اربعین و جزئیات شرایط دریافت وام اربعین برای دانشجویان دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد:

  • مبلغ وام اعطایی اربعین به دانشجویان دانشگاه آزاد 1.000.000 تومان می باشد.
  • دانشگاه آزاد اعلام نمود برای ثبت نام و شرکت در پیاده روی اربعین می توانید از تسهیلات دانشگاه آزاد که شامل اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشجویان است استفاده کنید.
  • از مزایای دریافت وام یک میلیون تومانی دریافت سریع و ساده آن ، بدون داشتن ضامن و دیگر تشریفات اداری در کوتاه ترین زمان ممکن است، و مبلغ فورا به دانشجویان پرداخت خواهد شد.
  • مدت بازپردخت وام اربعین دانشگاه آزاد، 20 ماه است
  • تسهیلات وام اعطایی با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بانک و دانشگاه آزاد انجام شده است، برای انجام ثبت نام  وام یک میلیونی پیاده روی اربعین و مشاوره دریافت وام از سوی دانشگاه آزاد و بانک، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با صدای مشاور تماس بگیرید.

  • برای دریافت وام باید دانشجوی یکی از واحدهای دانشگاه آزاد باشید زیرا این تسهیلات صرفا برای دانشجویانی است که از طریق کاروان های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی حضور خواهند داشت.

  • لازم به ذکر است که ثبت نام در سامانه صندوق رفاه به معنی اعطای تسهیلات نیست و درخواست های ثبت شده بعد از تایید نهایی توسط بسیج دانشجویی به بانک معرفی می شوند.
  • بعد از تایید نهایی درخواست متقاضیان توسط بسیج دانشجویی از طریق پیامک و یا ایمیل ثبت شده به دانشجویان اطلاع رسانی خواهد شد. سپس دانشجویان می توانند به نزدیکترین شعبه بانک مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرآیند و دریافت وام اقدام نمایند.

  • دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند از طریق مراجعه به آدرس سامانه ساجد Sajed.iau.ir بخش صندوق رفاه دانشجویان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید و یا از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام در سامانه ساجد و وام یک میلیون تومانی پیاده روی اربعین را برای دانشجویان گرامی انجام خواهند داد.

جهت مشاوره در زمینه شرایط دریافت وام اربعین برای دانشجویان دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید