شرایط جذب سرباز هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی

سرباز هیات علمی

جهت مشاوره در زمینه شرایط جذب سرباز هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جذب سرباز هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور صورت خواهد گرفت. طبق اخبار منتشر شده در صورتی که سربازان ، شرایط سرباز هیئت علمی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور را داشته باشند می توانند در این پست خدمت نمایند. در ادامه می توانید شرایط سرباز هیئت علمی را مطالعه نمایید. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

جذب سرباز هیات علمی

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت گفت: سیاست وزارت بهداشت این است که همه افراد با رتبه های برتر را برای انجام خدمت سربازی جذب کند اما این جذب باید بر اساس “اعلام ستاد مشترک ارتش”،” اولویت های دانشگاه ها “و” توزیع کشوری سهمیه ها ” صورت بگیرد. دکتر سیدعلی حسینی با تاکید بر اینکه جذب اعضای هیات علمی از طریق بورسیه ها در دستور کار هیات جذب وزارت بهداشت قرار گرفت گفت: آن دسته از افرادی که در فراخوان جذب هیات علمی شرکت کنند قطعا شرایط شان با افرادی که در این فراخوان شرکت نکرده اند برای جذب تفاوت دارد.

همچنان که شرایط آن دسته از بورسیه هایی که در حال حاضر جذب دانشگاه ها هستند و با عنوان تداوم فرصتی در هیات علمی دانشگاه ها پذیرش می شوند تفاوت دارد.
جذب بورسیه ها به عنوان اعضای هیات علمی بر اساس ویژگی های متفاوتی که دارند به شکل متفاوتی نیز مورد تصمیم گیری قرار می گیرد. بنابراین هیات اجرایی جذب دانشگاه های علوم پزشکی در صورت نیاز خارج از فراخوان می تواند برای جذب افراد به شکل بورسیه تصمیم گیری کنند و این تصمیمات را به وزارت بهداشت نیز اعلام نمایند تا در هیات مرکزی جذب نیز تعیین تکلیف شوند. بطورکلی نگاه ما این است که دانشگاه ها بر حسب نیازی که دارند اقدام به جذب نیرو کنند.

 

سرباز هیات علمی

سرباز هیئت علمی 99

گفته های بسیاری درباره انتخاب و شرایط سرباز هیئت علمی 99 وجود دارد که در ادامه می توانید صحبت های مرتبط با این موضوع را از زبان شخص رئیس مرکز اعضای هیات علمی وزارت بهداشت مطالعه نمایید.

رئیس مرکز اعضای هیات علمی وزارت بهداشت با بیان اینکه تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی در اختیار دانشگاه ها قرار دارد گفت: اگر دانشگاهی تشخیص دهد استادی در حوزه پژوهش کارآمدی دارد ولو اینکه از نظر آموزشی کارآیی نداشته باشد می توانند در خصوص ارتقاء یا تبدیل وضعیت وی تصمیم گیری نمایند.دکتر حسینی بر ضرورت تدوین دستورالعمل در خصوص جذب اعضای هیات علمی تاکید کرد و گفت: در صورت تدوین این دستورالعمل دانشگاه ها می توانند بر اساس نیاز دانشگاهی و فعالیت اعضای هیات علمی و همچنین ضوابط و آئین نامه های قبلی (ارتقاء و ترفیع پایه) در خصوص آنها تصمیم گیری نمایند. بنابراین دانشگاه ها در این حوزه اختیارات کامل دارند.

جذب سرباز هیات علمی سهمیه ای است که ستاد مشترک ارتش بر اساس ضوابطی که دارد اعلام می کند و در این راستا حداکثر 50 ظرفیت جذب سرباز به ستاد وزارت بهداشت اعلام کرده است.دانشگاه های علوم پزشکی کشور به طور سالیانه 200 تا 300 نفر برای جذب هیات علمی اعلام نیاز می کنند و این نیازها در وزارت بهداشت مورد بررسی قرار می گیرد.

سرباز هیات علمی

اولویت ما این است که شرایط سرباز هیئت علمی و اعضای هیات علمی ابتدا در دانشگاه های کمتر برخوردار توزیع شوند و اگر صرفا به 50 ظرفیت سرباز هیات علمی تاکید کنیم آن وقت باید تعدادی از دانشگاه ها از جذب افراد محروم شوند. به همین جهت با محدودیت هایی در این زمینه مواجه هستیم و سیاست وزارت بهداشت این است که همه افراد با رتبه های برتر را برای انجام خدمت سربازی جذب کند اما این جذب باید بر اساس “اعلام ستاد مشترک ارتش”،” اولویت های دانشگاه ها “و” توزیع کشوری سهمیه ها ” صورت بگیرد.

جمع بندی مقاله

جذب سرباز هیات علمی امسال نیز صورت می گیرد. در این مقاله شرایط جذب سرباز هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور ارائه شده است. همچنین گفته های رئیس مرکز اعضای هیات علمی وزارت بهداشت در رابطه با نحوه جذب سرباز هیئت علمی در دانشگاه های علوم پزشکی  و شرایط سرباز هیئت علمی  برای شما درج شده است.

 

اگر سوال پاسخ داده نشده ای در ذهنتان باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط جذب سرباز هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید