شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه فرهنگیان 98

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه فرهنگیان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه فرهنگیان برای متقاضیان دانشگاه فرهنگیان از طریق این اطلاعیه به صورت رسمی و کامل منتشر گردیده است. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان می توانند در زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت در دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان 98

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان در سال 98 برای داوطلبان ثبت نام و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ، در مقطع کاردانی به کارشناسی در دوره های كارشناسی ناپيوسته دانشگاه فرهنگیان به این صورت می باشد که داوطلب در مقطع کارشناسی ناپیوسته ، فقط امکان شرکت و ثبت نام در یک رشته امتحانی را خواهد داشت. ثبت نام مطابق با ضوابط درج شده در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دانشگاه فرهنگیان انجام می شود. پذيرش در تعدادی از رشته های امتحانی مذكور بدون آزمون (بدون کنکور) و براساس سوابق تحصيلی یعنی معدل کل مقطع كاردانی انجام می شود. نحوه انجام پذيرش در رشته امتحانی در این دانشگاه به صورت بدون آزمون و با آزمون دانشگاه فرهنگیان می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند كه مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضيحات اين اطلاعيه در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام و انتخاب رشته نمايند، در صورت عدم ثبت نام در تاريخ تعیین شده برای ثبت نام فرهنگیان ، پذيرش متقاضی پس از پايان مهلت تعيين شده انجام نخواهد شد. از آنجایی که ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود این امکان برای داوطلبان فراهم شده است که از طریق تماس تلفنی ثبت نام خود را انجام دهند. متقاضیان می توانند از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی ، 9099071613 تماس حاصل فرمایند تا کارشناسان ثبت نام دانشگاه فرهگیان را برای داوطلبان انجام دهند.

مراحل ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه فرهنگیان

مراحل ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی فرهنگیان به شرح زیر می باشد:

  • ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjesh.org
  • دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی دانشگاه فرهنگیان و انتخاب رشته از طريق همین سایت
  • ارائه مدارک و اطلاعات مورد نياز برای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان
  • داوطلبان برای شركت در گزينش رشته های تحصيلی موسسات آموزش عالی غير دولتی غيرانتفاعی ، ملزم به پرداخت مبلغ ثبت نام، می باشند (پرداخت مبلغ 55/000 (پنجاه و پنج‌هزار) ريال برایر دوره های ذکر شده.
  • پرداخت هزينه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان نیز از طریق اینترنت انجام می شودو مبلغ 270/000 (دويست و هفتاد هزار) ريال می باشد.
  • مراحل مختلف فرآيند آزمون فرهنگیان ، از طريق پيام كوتاه به داوطلبان ارائه خواهد شد، داوطلبانی كه تمايل به استفاده از خدمات پيام كوتاه دارند، با انتخاب گزينه مربوط و پرداخت مبلغ  5000 (پنج هزار) ريال به عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه، مي‌توانند از اين خدمات استفاده کنند و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 از سراسر کشور تماس حاصل فرمایند تا کارشناسان ، سیستم خدمات پیام کوتاه داوطلبان را فعال نمایند.
  • برای اطلاع از زمان ثبت نام کلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه فرهنگیان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید