شرایط ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران 98 – 99

شرایط ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از شرایط ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران در سال تحصیلی 98-99 مطلع می شوید. پردیس دانشگاه تهران، تحت نظارت مستقیم دانشگاه تهران به فعالیت می پردازد و مدرک فارغ التحصیلان پردیس ،توسط دانشگاه تهران صادر می گردد.

دانشگاه تهران و پردیس دانشگاه تهران از جمله معتبرترین و برترین دانشگاه های پرطرفدار ایران محسوب می شود. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله شرایط ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران را شرح دهیم. علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه می توانند برای آشنایی بیشتر با شرایط پذیرش و ثبت نام این مقاله را به دقت مطالعه کرده و برای انجام مراحل ثبت نام، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. 

برای اطلاع از

طرح دو وجهی و تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه تهران 98 کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران سال 98-99

شرایط ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران سال 98-99 برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ثبت نام می باشد.

دانشگاه پردیس دانشگاه تهران، در واقع شعبه ای از دانشگاه سراسری تهران است. دانشگاه پردیس تهران، به صورت متمرکز و از طریق ثبت نام در کنکور سراسری دانشجو می پذیرد. 

توجه داشته باشید که اگر در کنکور سراسری شرکت کرده و برای قبولی در رشته مورد علاقه خود (به طور مثال رشته پزشکی) قبول نشده اید و موفق به کسب حداقل رتبه لازم برای قبولی پزشکی نشده اید، می توانید مشروط به پرداخت شهریه تحصیل رشته مورد علاقه خود ، در پردیس دانشگاه تهران ثبت نام کنید و به این ترتیب از مانعی به نام کنکور عبور کنید. امکاناتی که در اختیار دانشجویان ورودی پردیس دانشگاه تهران قرار می گیرد با امکانات آموزشی دانشجویان دانشگاه تهران یکسان است و مدرک صادره توسط دانشگاه سراسری تهران صادر می شود. 

شرایط ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران

شرایط عمومی ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران 98 – 99

داشتن شرایط عمومی ثبت نام که در دفترچه شماره 1 کنکور سراسری درج شده است، برای ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران الزامی می باشد. لازم است داوطلب از سلامت کامل جسمانی و روانی برخوردار باشد. همچنین جدول نقص عضو غیر موثر که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته شماره 2 کنکور سراسری درج شده است، از ملاک های عمومی ثبت نام به شمار می رود.

شرایط اختصاصی ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران 98 – 99

یکی از مهمترین شرایط اختصاصی ثبت نام پردیس دانشگاه تهران، پرداخت شهریه ثبت نام است. شهریه پردیس دانشگاه تهران نسبت به دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه های دارای پذیرش مشروط به پرداخت شهریه، بالاتر است. پیشنهاد می دهیم حتما برای اطلاع از میزان شهریه هر یک از رشته های پردیس دانشگاه تهران و اطلاع از سایر شرایط اختصاصی (که در هر سال تحصیلی تغییر می کند)، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه صدای مشاور راهنمای شما برای ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران می باشند.

مطالب مرتبط با پردیس دانشگاه تهران (کلیک نمایید) : 

شهریه دکتری دانشگاه تهران 98 – 99

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 98 – 99

ثبت نام بدون کنکور پردیس بین الملل ارس دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در پردیس دانشگاه تهران 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید