شرایط ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش 98

زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش 98

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از شرایط ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش 98 – 99 مطلع می شوید. واجدین شرایط ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش می توانند برای ثبت نام از طریق مراجعه به سایت سنجش www.sanjeshserv.ir اقدام نمایند. امکان ثبت نام آزمون های سنجش در سال 98 به صورت تلفنی ، فراهم می باشد. داوطلبان عزیز می توانند با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند، کارشناسان مراحل ثبت نام اینترنی را برای شما انجام خواهند داد.

شرکت تعاونی خدمات آموزشی سازمان سنجش ، برگزار کننده کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایران است. در سال تحصیلی 98-99 مطابق با سال های قبل ، آزمون های آزمایشی سنجش ، با هدف آماده سازی داوطلبان برای کنکور سراسری برگزار می شود.

برای دانلود جدول های بودجه بندی و منابع آزمون های آزمایشی سازمان سنجش (دهم- یازدهم – دوازدهم) و اطلاع از زمان ثبت نام روی لینک های زیر کلیک نمایید:

clickجدول بودجه بندی و منابع آزمون های آزمایشی سنجش

click زمان ثبت نام ازمون های آزمایشی سنجش

سازمان سنجش- شرایط ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش 98

نحوه و شرایط ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش 98 – 99

نحوه ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش www.sanjeshserv.ir انجام می شود. داوطلبان بعد از مراجعه به سایت سنجش ، باید خرید کارت انجام دهند و بعد از ثبت نام کد رهگیری دریافت کنند. 

داوطلبان آزمون های آزمایشی سازمان سنجش ، شما می توانید برای استفاده بیشتر از تخفیف پلکانی تعداد بیشتری از آزمون های آزمایشی سنجش را خریداری کنید. بهترین حالت برای دریافت تخفیف ثبت نام ، ثبت نام یکجا در 5 نوبت آزمون آزمایشی سنجش شامل یک مرحله و 4 جامع است. برای اطلاع از میزان تخفیف ویژه و قیمت متوسط شهریه هر آزمون و مجموع پرداخت، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید. 

شرایط ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش 98

توجه:

داوطلبان آزمون آزمایشی سنجش می توانند برای ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنند و یا از طریق شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان صدای مشاور مراحل ثبت نام را به طور کامل برای شما انجام دهند. لازم است کد پیگیری ثبت نام آزمون را که از کارشناسان دریافت می کنید، نزد خود نگهدارید.

خريد اينترنتی كارت اعتباری ثبت نام آزمون سنجش نشان دهنده ثبت نام نهايی داوطلب نیست. اگر به سایت سنجش برای ثبت نام مراجعه کرده اید ،توجه داشته باشید که لازم است بعد از خريد كارت اعتباری ، شماره پرونده و شماره رمز را دریافت کنید. به لينک ثبت نام مراجعه نموده و  ثبت نام خود را نهايی کیند و شماره پرونده و كدپيگيري 16 رقمی دريافت نمایید.

کلیه داوطلبان می توانند بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون های سازمان سنجش در صورت نیاز به مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

 راهنمای شرایط ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش 98

 مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون های سازمان سنجش شامل موارد زیر است:

مرحله اول : پرداخت مبلغ ثبت نام (خرید کارت اعتباری ثبت نام ) و دريافت شماره پرونده و رمز عبور (پرداخت از طريق كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب و به صورت اينترنتی است.)

مرحله دوم: تكميل فرم ثبت نام از طریق لينک ثبت نام آزمون های آزمايشی سنجش ثبت‌نام جدید.

مرحله سوم: دريافت كد پيگيري 16 رقمی ثبت نام.

 

ثبت نام فردی و گروهی آزمون های آزمایشی سنجش

برای ثبت نام فردی آزمون های آزمایشی و ثبت نام گروهی آزمون های آزمایشی سنجش مدارس، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید. 

  • برای ثبت نام تمام نوبت ها و مراحل آزمون ها نظیر آزمون های جامع  و استفاده از حداکثر تخفیف در شهریه پرداختی ثبت نام در کلهی مراحل درخواستی آزمون سنجش را به صورت یکجا انجام دهید.
  • اگر برای ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنیدو وجوه را به اشتباه به حساب این شرکت واریز کنید ، بعد از طی شدن مراحل اداری مربوطه ، قابل استرداد خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می دهیم هنگام ثبت نام اینترنتی و انتخاب تعداد آزمون ها دقت کنید و یا انجام مراحل ثبت نام را به کارشناسان بسپارید . برای ثبت نام با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

فرم ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

برای دریافت و تکمیل فرم ثبت نام آزمون های آزمایشی دهم- یازدهم و دوازدهم و مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش 98 می توانید با مرکز مشاوه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید