شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور 97-98

شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور برا سال 97 در این صفحه به اطلاع دانشجویان دانشگاه پیام نور می رسد. اگر قصد تغییر رشته در دانشگاه پیام نور را دارید، این مقاله را به دقت مقاله نمایید و درصورت نیاز با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

گاهی اوقات پس از اینکه داوطلب در کنکور سراسری در رشته های قبول می شود به دلایل مختلفی مانند اینکه مثلا در رشته مورد علاقه خود قبول نشده است و یا تنها برای اینکه در دانشگاه قبول شده باشد هر رشته ای که قبول می شود را انتخاب کرده است که در این صورت پس از اینکه داوطلب در دانشگاه درس میخواند دیگر انگیزه لازم برای ادامه تحصیل در آن رشته را ندارد و تصمیم میگیرد تا رشته خود را تغییر دهد. دانشگاه پیام نور نیز مانند دیگر دانشگاه ها این امکان را برای دانشجویان خود قائل شده که تحت شرایطی خاص بتوانید اقدام به تغییر رشته در دانشگاه پیام نور نمایند که این شرایط برای کسانی که از ثبت نام بدون کنکور پیام نور و یا ثبت نام از طریق انتخاب رشته کنکور سراسری  و یا به صورت ثبت نام فراگیر در دانشگاه پیام نور تحصیل می نمایند متفاوت خواهد بود.

شرایط لازم برای تغییر رشته در دانشگاه پیام نور

پیش از اینکه شرایط لازمی که داوطلب برای تغییر رشته پیام نور دارد را برای شما اعلام نماییم باید بدانید که دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی تحصیل می نمایند تنها می توانند تغییر رشته دهند و تغییر رشته پیام نور برای دانشجویان کارشناسی ارشد ممنوع می باشد. توجه داشته باشید که دانشجویان برای تغییر رشته خود در دانشگاه پیام نور باید به صورت حضوری اقدام نمایند و درخواست تغییر رشته پیام نور خود را به صورت کتبی اعلام نمایند. نکته بسیار مهم در تغییر رشته دانشگاه پیام نور این باشد که دانشجویی که قصد تغییر رشته دارد باید در آزمون تغییر رشته دانشگاه پیام نور شرکت نماید.

شرایط تغییر رشته پیام نور برای دانشجویان این دانشگاه به شرح ذیل می باشد :

تغییر رشته پیام نور

 

زمان آزمون تغییر رشته دانشگاه پیام نور

همانگونه که گفته شد دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور قصد تغییر رشته دارند می بایست در مهلت تغییر رشته پیام نور اقدام نمایند و در رمان آزمون تغییر رشته دانشگاه پیام نور شرکت نمایند. دانشجویی که قصد تغییر رشته دارد باید در تابستان و در زمان آزمون تغییر رشته دانشگاه پیام نور در این آزمون شرکت نماید و در صورتی که بتواند نمره لازم در این آزمون را کسب کند و مدارکم لازم برای تغییر رشته دانشگاه پیام نور را داشته باشد اقدام به تغییر رشته خود نماید و در ورودی مهر ماه ثبت نام نماید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید