شرایط ترمیم نمرات دانش آموزان دوره متوسطه 98

شرایط ترمیم نمرات دانش آموزان دوره متوسطه 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط ترمیم نمرات دانش آموزان دوره متوسطه 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ترمیم نمرات دانش آموزان دوره متوسطه 98-99 از طریق این مقاله منتشر گردید. شرایط ترمیم نمرات دانش آموزان دوره متوسطه به طور کامل ارائه شده است. برای اطلاع از نحوه ترمیم نمرات دوره متوسطه برای رشته های بدون کنکور,بخشنامه ترمیم معدل,هزینه ترمیم معدل,ترمیم معدل برای کنکور ۹۷,ترمیم معدل دانشگاه,مهلت ثبت نام ترمیم معدل 98,زمان ترمیم معدل برای کنکور 98,ترمیم معدل پیش دانشگاهی,شرایط ترمیم معدل دیپلم مقالات موجود در همین سایت را مطالعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید، کارشناسان پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

برای اطلاع از محدودیت ترمیم معدل دوازدهمی ها برای کنکور 98 کلیک نمایید.

برای اطلاع از جزئیات تاثیر 30 درصدی امتحانات نهایی در کنکور 98 کلیک نمایید.

نحوه و شرایط ترمیم نمرات دانش آموزان دوره متوسطه 98-99

نحوه و شرایط ترمیم نمرات دانش آموزان دوره متوسطه 98-99 ، به شرح زیر است:

  • در رابطه با اجرای طرح ترمیم نمرات و تداوم آن باید بگوییم که در‌ آیین‌نامه جدید آموزش متوسطه این طرح همچنان به قوت خود باقی می باشد.
  • دانش آموزانی که در امتحانات خرداد ماه نمره قبولی کسب نکند می‌تواند با استفاده از این طرح امتحانات را با موفقیت پشت سر بگذارد.
  • دانش‌آموزانی امکان استفاده از این طرح را دارند که نمره قبولی در امتحانات خرداد ماه را کسب ننموده باشند و با استفاده از تک‌ماده (تبصره) این طرح برای آنها اجرایی خواهد شد.
  • ترمیم نمرات فرصت مناسبی برای دانش‌آموزانی است که در ایام امتحانات به هر دلیلی مانند بیماری شرایط مناسبی برای امتحان دادن نداشته باشند.

زمان برگزاری امتحانات داخلی دوره متوسطه 98-99

زمان برگزاری امتحانات داخلی به استان ‌ها واگذار می‌شود البته با توجه به اینکه زمان برگزاری کلاس های درس تا پایان اردیبهشت ماه است، تمامی امتحانات پایانی از اول خرداد ماه 98 شروع می شود.

شرایط و نحوه ترمیم معدل برای کنکور 98

شرایط و نحوه ترمیم معدل برای کنکور 98 و ترمیم نمرات امتحان نهایی، بدون محدودیت برای تمام دروس با هر نمره، حتی بالای 19 امکانپذیر می باشد البته هر دانش آموز فقط یک بار می تواند در این آزمون شرکت نماید و هیچ جای نگرانی در ترمیم معدل برای کنکور وجود ندارد زیرا اگر به فرض نمره اول شما 19باشد و با شرکت مجدد در آزمون نمره 15کسب نمایید، نمره بالاتر یعنی 19 لحاظ خواهد شد. برای مطالعه کامل مقاله شرایط و نحوه ترمیم معدل برای کنکور 98 روی لینک آبی کلیک نمایید.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش ترمیم سوابق تحصیلی برای ورود به رشته های بدون کنکور دانشگاهی را تشریح کرد.

ترمیم سوابق تحصیلی برای رشته های بدون کنکور 98

ترمیم سوابق تحصیلی برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاهی و با توجه به مصوبه جدید آموزش و پرورش برای ارائه 85 درصد کد رشته محل های دانشگاهی بدون کنکور سراسری و شرایط ترمیم سوابق تحصیلی ، ترمیم معدل یکی از بخشنامه های آموزش و پرورش است که در سال 94 به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش رسیده است. تمام داوطلبان دیپلمه سال 84 به بعد نظام قدیم و جدید می‌توانند ترمیم نمرات را در صورت تمایل انجام دهند.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد هر شخصی بخواهد درس یا دروسی را مجدد امتحان بدهد و نمره خودش را ترمیم کند می‌تواند درخواست شرکت مجدد در امتحانات نهایی را بدهد ، متقاضیان به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش درباره تعداد دروس مشمول اعلام کرد، هر دانش آموزی بنا به تشخیص خود و در صورت نیاز در هر تعداد درس که امتحانش به صورت نهایی برگزار خواهد شد، می تواند شرکت کند و این سوابق ترمیم شده در گزینش نهایی در کنکور موثر خواهد بود. شرایط و نوع مدرسه از جمله تیزهوشان یا نمونه دولتی بودن نیز تاثیری در گزینش و ترمیم معدل ندارد و شرایط شرکت در آزمون ترمیم سوابق تحصیلی برای همه متقاضیان یکسان میباشد.

لازم به ذکر است که دانش آموزانی که اکنون در حال تحصیل می باشند، نمی تواند درخواست ترمیم نمره بدهد. هر شخص واجد شرایط تنها یک بار مجاز به ترمیم معدل است. نمرات ترمیم شده فقط برای اعمال سوابق تحصیلی در کنکور سراسری به سازمان سنجش ارسال می‌شود و تاثیری در معدل و نمره دیپلم افراد ندارد.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ترمیم نمرات دانش آموزان دوره متوسطه 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید