شرایط تخفیف شهریه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور

تخفیف شهریه دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه شرایط تخفیف شهریه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط تخفیف شهریه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور که مانند سایر دانشگاه های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس های درس حضوری خود را تعطیل نمود، اعلام شد. شاید بسیاری از افراد تصور کنند کلاس های ایم دانشگاه از ابتدا به صورت غیر حضوری بوده و در واقع هیچ گونه کلاسی تشکیل نمی شده است. اما در واقع به این صورت نبوده است و بسیاری از کلاس های درس در دانشگاه پیام نور به صورت حضوری و مانند سایر مراکز آموزش عالی کشور برگزار شده و دانشجویان مراکز پیام نور مانند دیگر دانشجویان از کتابخانه، آزمایشگاه، امکامات رفاهی دانشگاه و … استفاده می کنند و برای این امر موظف به پرداخت شهریه می باشند.

در شرایط فعلی و با تعطیلی دو ماهه دانشگاه ها، دانشجویان از تمامی ای امکانات محروم شده و در واقع منطقی به نظر می رسد که شهریه پرداخت شده توسط دانشجویان شامل تخفیف شده و  دانشجویان به خاطر امکاناتی که دریافت نکرده اند شهریه ای را پرداخت نکنند.

در همین راستا وزارت علوم بخشنامه ای 20 ماده ای را صادر کرد که نشان از حمایت این وزارتخانه از حقوق دانشجویان داشته و در آن شرایطی کلی را تببین نموده است که از دانشگاه ها خواسته است با توجه به شرایط دانشگاه خود و با نظر هیئت امنای دانشگاه ها اقدام به افزایش سنوات دانشجویان در صورت درخواست آن ها برای حذف ترم نموده و شرایط تخفیف شهریه دانشگاه های مورد نظر را به دلیل ارائه خدمات آموزش مجازی اعلام نمایند.

دانشجویان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تخفیف شهریه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور با مشاورین سایت صدای مشاوران تماس گرفته و در خصوص شرایط تخفیف شهریه و یا افزایش سنوات دانشجویان کسب اطلاع نمایند.

تخفیف شهریه دانشگاه پیام نور

تخفیف شهریه دانشگاه پیام نور

در تصمیمات مسئولین این دانشگاه مشخصا خبری از تخفیف شهریه دانشگاه پیام نور دیده نمی شود، اما بنا بر گفته ی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور برای کمک به دانشجویان این دانشگاه جهت تامین هزینه های انتخاب واحد و مراحل آموزشی در این دانشگاه برنامه ها و سیاست هایی را در نظر گرفته است.

حسن علیزاده از امکان ثبت نام دانشجویان با پرداخت یک سوم شهریه ثابت خبر داد و گفت: این دانشگاه در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم مساعدت با مردم در شرایط فعلی و همچنین رسالت اجتماعی خود، شرایطی را فراهم کرده که دانشجویان با پرداخت تنها یک سوم شهریه ثابت امکان انتخاب واحد داشته باشند.

علیزاده افزود: تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور که به هر دلیل مراحل ثبت نام آن‌ها نیمه تمام مانده است، می‌توانند ضمن ارتباط با کارشناسان آموزش و پرداخت یک سوم شهریه ثابت، نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند.

او با عنوان اینکه میزان شهریه دانشگاه پیام نور به نسبت دیگر دانشگاه‌های شهریه بگیر بسیار پایین‌ است، به تسهیلات بانکی ویژه شهریه این دانشگاه اشاره کرد و  افزود : علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه با ۳بانک عامل، تسهیلات بانکی بسیار خوبی برای دانشجویان فراهم کرده تا دانشجویان دغدغه تامین شهریه خود را نداشته باشند.

جهت مشاوره در زمینه شرایط تخفیف شهریه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید