شرایط تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دندانپزشکی از رشته های جذاب و آینده دار گروه علوم تجربی است. تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در تهران متقاضیان بسیاری دارد. داوطلبان در جستجوی پاسخی صحیح، درمورد رشته دندانپزشکی بدون کنکور پردیس ، هزینه دندانپزشکی بدون کنکور در کیش تهران، پذیرش بدون کنکور دندانپزشکی در دانشگاه آزاد و اینکه دانشگاه شهید بهشتی دندانپزشکی بدون کنکور دارد خیر ، می باشند. اگر داوطلب تحصیل بدون کنکور در تهران هستید ، این صفحه را به دقت مطالعه کرده و برای ثبت نام بدون کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

شرایط تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در تهران سال 98

تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در دانشگاه آزاد تهران امکانپذیر نیست.  95درصد رشته های دانشگاه آزاد، بدون کنکور است. رشته دندانپزشکی جزء 5درصد رشته های پذیرش با کنکور محسوب می شود. برترین دانشگاه های علوم پزشکی ایران در تهران واقع شده اند و به آموزش نیروهای متخصص در رشته دندانپزشکی می پردازند. این دانشگاه ها برای بورسیه و تحصیل رایگان داوطلبان در رشته دندان پزشکی دارای محدودیت می باشند و عده کمی امکان تحصیل رایگان دندانپزشکی با کنکور را دارند.

ولی همانطور که می دانید دندانپزشکی با توجه به موقعیت اجتماعی و میزان درآمد بالا، متقاضیان بسیاری دارد. بنابراین دانشگاه های دولتی ، برای پذیرش داوطلبان دندانپزشکی بدون بورسیه تحصیلی و مشروط به پرداخت شهریه، از طریق شعبات خود به نام پردیس خودگردان اقدام نموده اند.

پردیس های خودگردان دانشگاه هایی نظیر دانشگاه بهشتی و پردیس دانشگاه تهران و … ، همه ساله به پذیرش داوطلبان علاقمند به رشته دندانپزشکی می پردازند. ولی سوالی که وجود دارد این است که آیا دندانپزشکی بدون کنکور در پردیس های خودگردان امکانپذیر است یا تحصیل دندانپزشکی با کنکور انجام می شود؟ دندانپزشکی از رشته های علوم پزشکی می باشد، برای اطلاع از شرایط پذیرش در پردیس های خودگردان دندانپزشکی و رشته های پزشکی روی لینک زیر کلیک کنید:

click رشته های پزشکی پردیس خودگردان با کنکور یا بدون کنکور

click تحصیل در رشته دندانپزشکی بدون کنکور در ایران

شرایط تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

خرید صندلی دندانپزشکی – دندانپزشکی بدون کنکور

برخی از داوطلبان و علاقمندان به رشته دندانپزشکی ، برای فارغ التحصیل شدن در این رشته، حاضرند به نوعی سرمایه گذاری کنند. این گروه از داوطلبان برای تحصیل در رشته مورد علاقه خود اقدام به خرید صندلی دندانپزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی می کنند. زیرا پذیرش دندانپزشکی در دانشگاه های دولتی و تحصیل رایگان، محدود است.

قطعا تمام فارغ التحصیلان دندانپزشکی نمی توانند به این صورت وارد دانشگاه شوند. عده ای با پرداخت شهریه دندانپزشکی ، فارغ التحصیل شده و در بازار کار، هزینه های دانشگاه را جبران خواهند کرد. برای خرید صندلی دندانپزشکی بدون کنکور روی لینک زیر کلیک کنید:

click خرید صندلی دندانپزشکی بدون کنکور – ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی

 

مطالب مرتبط با دندانپزشکی (برای مشاهده کلیک کنید:)

click قبولی تضمینی دندانپزشکی

click چگونه دندانپزشکی قبول شوم

علاقمندان به تحصیل در رشته دندانپزشکی می توانند برای مشاوره در زمینه شرایط تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در تهران سال 98-99 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید