شرایط تحصیل در ظرفیت مازاد 97

شرایط تحصیل در ظرفیت مازاد 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل در ظرفیت مازاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته پزشکی یکی از رشته های پر متقاضی می باشد، یکی از راه های تحصیل در رشته های پرمتقاضی، اطلاع از شرایط تحصیل در ظرفیت مازاد می باشد. تحصیل در رشته های پر متقاضی مانند پزشکی، در ظرفیت مازاد هزینه بالایی دارد ولی ارزش هزینه نمودن را دارد.

شرایط تحصیل در ظرفیت مازاد

اطلاع از شرایط تحصیل در ظرفیت مازاد، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد، خصوصا اطلاع از میزان شهریه، داوطلبان با داشتن این اطلاعات می توانند در رابطه با تحصیل در ظرفیت مازاد تصمیم گیری نمایند. انتخاب رشته محل ها در مرحله تکمیل ظرفیت مازاد دارای شرایط بخصوصی می باشد که عبارتست از اینکه داوطلبان که مجاز به انتخاب رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می باشند. داوطلبان تنها در صورتی مجاز به انتخاب رشته در گروه آزمایشی هنر و یا زبان های خارجی هستند که هنگام ثبت نام کنکور هزینه شرکت در این گروه ها را پرداخت نموده باشند. داوطلبان مجاز به  انتخاب رشته در گروه آزمایشی که در آن ثبت نام نموده اند را خواهند داشت. میزان شهریه پردیس های خودگردان و ظرفیت مازاد خودگردان مطابق شهریه رشته های پردیس خودگردان مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. برای هر داوطلب کنکور، فقط امکان انتخاب حداکثر 20 رشته محل و فقط از یکی از مجموعه‌های ریاضی، تجربی، علوم انسانی که آزمون داده‌اند، امکان پذیر است.

شهریه مقطع کارشناسی پیوسته و شهریه کارشناسی نا پیوسته ظرفیت مازاد

میزان شهریه به صورت علی الحساب در رشته ها و مقاطع مختلف متنوع می باشد و شهریه ثابت بستگی به مقطع و رشته دارد. تعداد رشته ها در هر مقطع بسیار متنوع می باشد و هر ترم تغییراتی خواهد داشت، بنابراین توصیه ما به داوطلبان این است که حتما برای اطلاع از میزان دقیق شهریه ثابت و شهریه متغییر در هر رشته و در هر مقطع با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند. در این مقاله تعدادی از رشته هایی که متقاضیان بسیاری دارند به عنوان نمونه به اطلاعاتان می رسد. شهریه رشته حقوق در مقطع کارشناسی پیوسته (میزان حدودی شهریه ثابت: 270000 تومان و میزان شهریه علی احساب پرداختی هنگام ثبت نام: 450000 تومان می باشد). آن دسته از داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار نمیگیرند، می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت نمایند و 20 رشته محل را انتخاب نمایند. در این میان دانشگاه آزاد ظرفیت مازاد را برای بسیاری از رشته ها اعلام می نماید.

شرایط و شهریه ظرفیت مازاد دانشگاه های علوم پزشکی

نقل و انتقال و پذیرش و انتقال مهمان در دانشجویان پذیرفته شده مازاد ظرفیت،  بستگی به موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد دارد. دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی درصورتی که دارای پردیس خودگردان نباشند، امکان جذب دانشجوی مازاد ظرفیت را خواهند داشت. محل تشکیل کلاس های ظرفیت مازاد بستگی به تصمیم دانشگاه مربوطه دارد. دانشجویانی که از طریق ظرفیت مازاد ثبت نام نموده اند ملزم به پرداخت هزینه تحصیل و خدمات رفاهی در دانشکده های علوم پزشکی می باشد.

شرایط تحصیل در ظرفیت مازاد 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل در ظرفیت مازاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید