شرایط بخشش بدهی شهریه ثابت دانشگاه پیام نور 98 – 99

سقف انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه شرایط بخشش بدهی شهریه ثابت دانشگاه پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط بخشش بدهی شهریه ثابت دانشگاه پیام نور 98 – 99 و عدم پرداخت جریمه شهریه بعد از وقفه تحصیلی مطلع میشوید. شرایط بخشودگی بدهی دانشجویان بدهکار پیام نور به اطلاع داوطلبان می رسد:

جزئیات شرایط بخشش بدهی شهریه ثابت دانشگاه پیام نور 98 – 99

جزئیات شرایط بخشش بدهی شهریه ثابت دانشگاه پیام نور اعلام شد. رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد، دانشجویانی که قبل از سال 96 در دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده اند و بخواهند تا 15 آبان 98 برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه نمایند، ملزم به پرداخت شهریه ثابت ندارند. کل شهریه ثابت این دانشجویان مشمول بخشودگی است. دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه ثابت مدت مذکور نیستند.

دانشگاه پیام نور تسهیلات این دانشگاه را برای دانشجویان بدهکار اعلام کرد. با توجه به سیاست دانشگاه، دانشجویی که در مقطعی ترک تحصیل کرده باشد و قصد ادامه تحصیل داشته باشند، می توانند بدون پرداخت بدهی شهریه ثابت به تحصیل ادامه دهند.

 

ضمنا رئیس دانشگاه پیام نور  اعلام کرد زمان ثبت نام براساس سوابق تحصیل در دانشگاه پیام نور تا 28 شهریور تمدید شد. خبر خوب این است، افزایش شهریه در سال 98 -99 نخواهیم داشت.

کل شهریه دانشگاه پیام نور تحت پوشش وام قرار می گیرد. این دانشگاه بخشی از درآمد خود را از کمک هزینه دانشجویان و شهریه به دست می آورد که مقدار این شهریه از سایر زیر نظام ها بسیار کمتر است. به همین دلیل تسهیلاتی برای دانشجویان فراهم کرده است. دانشجویان این دانشگاه از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان استفاده می کنند.

دانشگاه آزاد نیز شرایطی مشابه دانشگاه پیام نور برای بخشش بدهی شهریه و وام و تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی فراهم کرده است.

دانشگاه پیام نور را بزرگترین دانشگاه دولتی ایران است. تعداد430 هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. این دانشگاه دارای 500 مرکز و واحد در داخل کشور و 40 نمایندگی در سراسر جهان است. پیام نور دارای 4 هزار عضو هیئت علمی در این دانشگاه است که به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت می باشند. 20 هزار عضو هیئت علمی در هر ترم به اساتید این دانشگاه اضافه می شود. پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی دارای 10 هزار کارمند است. شهریه این دانشگاه افزوده نمیشود. شهریه این دانشگاه در میان سایر دانشگاه هایی که تحصیل در آن مشروط به پرداخت شهریه است ، پایین تر است.

دانشجویان عزیز می توانند برای مشاوره در زمینه شرایط بخشش بدهی شهریه ثابت دانشگاه پیام نور 98 – 99 با صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه شرایط بخشش بدهی شهریه ثابت دانشگاه پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید