شرایط امریه وزارت دفاع 98 – 99

محدود شدن معافیت و کفالت پزشکی برای سربازان سال 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه شرایط امریه وزارت دفاع 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط امریه وزارت دفاع 98 – 99 ، بدین صورت است که مشمولان حداقل لازم است یکی از شرایط ذکر شده را دارا باشند . افرادی که متاهل باشند . کسانیکه که سرپرست خانوار باشند . افرادی که تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی قرارگرفته باشند . افرادی که عضوی از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران باشند . و کسانیکه به هر دلیلی از خدمات رزمی معاف باشند .

مشمولانی که قصد دارند دوران سربازی خود را در پادگان های نظامی سپری نکنند ، همچنین گزینه ی معافیت ها و کسری خدمت شامل آن ها نمی شود . گزینه امریه گرفتن از ارگا هان و نهاد ها پیشنهاد می شود . و هریک از این سازمان های امریه گیر دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشند . که ما در ادامه در مورد امریه وزارت دفاع مطالبی را ارائه می دهیم . 

معرفی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح 

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، مسئولیت هماهنگی ، برنامه ریزی و توسعه توان دفاعی نیروهای مسلح کشورمان را برعهده دارد . وزارت دفاع نیز مانند سایر سازمان های امریه گیر هرساله ظرفیت مشخصی را برای جذب امریه در نظر می گیرد .

امریه وزارت دفاع با درصد بالایی تعهد استخدام را دارد . یعنی مشمولانی که دوران سربازی خود را در وزارت دفاع به صورت امریه می گذرانند ، بعد از آن احتمال بالایی وجود دارد که به استخدام وزارت دفاع در آیند .

رشته های مورد نیاز برای دریافت امریه وزارت دفاع 

درصد بالایی از سهمیه اختصاص یافته به امریه وزارت دفاع برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری می باشد . شانس امریه گرفتن در وزارت دفاع برای فارغ التحصیلان کارشناسی بسیار کم است . معمولا به فارغ التحصیلان کارشناسی سهمیه ای اختصاص داده نمی شود .

وزارت دفاع سازمانی است بنا به کارهایی که انجام می دهد ، بیشتر رشته های مهندسی را نیاز دارد . بر اساس سال 97 – 98 رشته هایی که مورد نیاز این سازمان باشد عبارتند از : 

1. رشته کامپیوتر در تمامی گرایش ها 

2. رشته مهندسی فناوری اطلاعات در تمامی گرایش ها 

3. رشته مکانیک کلیه گرایش ها 

4. مهندسی پزشکی در تمامی گرایش ها 

5. رشته هوا و فضا در تمامی گرایش ها 

6. رشته شیمی در تمامی گرایش ها 

7. رشته فیزیک در تمامی گرایش ها 

8. رشته زیست شناسی در گرایش های میکروبیولوژی ، ژنتیک و … 

9. حقوق 

10. حسابداری 

مراحل دریافت امریه از وزارت دفاع 

فارغ التحصیلان مقاطع ارشد و دکتری بایستی با دانشگاه محل تحصیل خود تسویه حساب نمایند . دانشگاه ، برگه فارغ التحصیلی آن ها را به سازمان وظیفه عمومی ارسال می کند . ابتدا به قسمت امور اداری یا کارگزینی سازمان های زیر مجموعه وزارت دفاع مراجعه نمایند . تاریخ اخذ امریه از بین مشمولان سربازی و همچنین رشته های مورد نیاز و شرایط ثبت نام را جویا شوند .

اگر تمامی شرایط را داشتند ثبت نام را به صورت حضوری انجام دهند . تاریخ اعزام به خدمت سربازی را با تاریخ پذیرش امریه وزارت دفاع هماهنگ کنند . داخل برگه سبز که از طریق پلیس + 10 ارائه می شود . محل خدمت را ذکر کرده است .

اگر در بین ثبت نام شوندگان برای امریه وزارت دفاع شرایط شما مورد قبول واقع باشد ، مشخصات شما از طریق وزارت دفاع به سازمان وظیفه عمومی انتقال می یابد . در صورت تایید سازمان نظام وظیفه شما به جای خدمت در پادگان های رزمی ، دوران سربازی خود را در وزارت دفاع به صورت امریه می گذرانید . البته 2 ماه آموزشی در پادگان بایستی گذرانده شود .    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط امریه وزارت دفاع 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید