سیم کارت دانش آموزی چگونه است

سیم کارت دانش آموزی چگونه است

جهت مشاوره در زمینه سیم کارت دانش آموزی چگونه است

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از اعلام بازگشایی مدارس به صورت حضوری و صحبت های وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با فیلم های ضبط شده کلیه دروس پایه های اول تا دوازدهم و آپلود آن ها در برنامه شاد و همچنین خبر پخش سیم کارت رایگان دانش آموزی، ابهامات بسیاری در ذهن دانش آموزان و خانواده های آنان پدید آمد.

با توجه به این که کلاس ها به صورت فیلم های ضبط شده در نرم افزار شاد وجود دارند، چرا باید بچه ها به مدرسه بروند؟ برای دیدن این فیلم های آموزشی، چقدر اینترنت مصرف می شود؟ آیا تمام دانش آموزان توانایی خرید بسته های اینترنتی را دارند؟ آیا حقوق معلمان کفاف هزینه های آموزش مجازی را می دهد؟ سیم کارت رایگان دانش آموزی که از آن صحبت می شود چیست؟ آیا به راستی اینترنت اپلیکیشن شاد قرار است رایگان باشد؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات، با این مقاله همراه باشید.

سیم کارت دانش آموزی چگونه است

اینترنت برنامه شاد رایگان شد

با توجه به هزینه های سرسام آور بسته های اینترنتی و نیاز معلمان و دانش آموزان به آپلود و دانلود دروس مدارس در نرم افزار شاد، جناب دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشور اعلام کرد که اینترنت برنامه شاد برای دانش آموزان و معلمانی که از این نرم افزار استفاده می کنند، رایگان شد. هنوز در ارتباط با توزیع سیم کارت های رایگان دانش آموزی خبر قطعی به گوش نرسیده است اما دکتر روحانی همچنین در ارتباط با بسته های اینترنتی مورد نیاز برای تدریس فرمود :

” امروز دستور دادم شبکه شاد برای مدارس دولتی و دانش آموزان بدون پرداخت هزینه اینترنت باشد، آموزش برای دانش آموزان به معنای واقعی باید رایگان باشد.”

اینترنت رایگان شاد

مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسول برنامه شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) در ارتباط با اینترنت شاد برنامه شاد اعلام کرد که اینترنت استفاده از برنامه شاد برای دانش‌آموزان، معلمان و مدیران و همه کاربرانی که به نحوی با آن در ارتباط هستند و احراز هویت شده‌اند، رایگان است. به عبارتی اینترنت شاد فقط برای دانش‌آموزان و معلمان احراز هویت شده، رایگان است. اما فعلا از سیم کارت دانش‌آموزی بهره‌مند نیستیم. همچنین پولی بودن شاد برای احراز هویت‌شدگان تخلف و قابل پیگیری می باشد.

اینترنت رایگان سیم کارت شاد

راه کار های وزارت فناوری اطلاعات در ارتباط با اینترنت رایگان مدارس

وزیر جوان وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات جناب محمد جواد آذری جهرمی در واکنش به نگرانی والدین برای اینترنت رایگان سیم کارت های دانش آموزی شاد و مشغول شدن آن ها به فضاهای مجازی، طی پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود نکاتی را به والدین اعلام کرد. آذری جهرمی برای از بین بردن نگرانی های والدین اعلام کرد:

“اگر فرزندتان از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می‌ کند، شما می ‌توانید با استفاده از قابلیت Family safty سیستم عامل ویندوزتان مراقب حضور فرزند خود در فضای مجازی باشید و دسترسی او را مدیریت نمایید. همچنین اگر فرزند شما از تبلت یا گوشی هوشمند اندروید استفاده می‌کند، ساده‌ترین راه برای مدیریت دسترسی و نظارت بر کودک در فضای مجازی، استفاده از ابزار google family link می باشد.”

سیم کارت رایگان شاد

افراد سودجو با شنیدن خبر پخش سیم کارت رایگان دانش آموزی شاد شروع به کلاهبرداری از مردم کرده که باعث شکایات فراوان خانواده ها از سازمان سنجش شده اند.

سردار کیوان ظهیری در این باره اظهار کرد:

“کلاهبرداران این بار به سراغ دانش آموزان و والدین آنها آمدند و با ارائه طرحی به اسم «سیم کارت شاد» سعی دارند تا از این گروه از افراد کلاهبرداری کنند. این افراد سعی دارند با حضور در جلوی مدارس و یا ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و همچنین فعالیت در فضای مجازی، به اطلاعات محرمانه مردم دست پیدا کنند.”

ایشان از مردم خواست برای دریافت سیم کارت های رایگان شاد تنها به خبر های منتشر شده از سازمان آموزش و پرورس و اوپراتور های تلفن همراه توجه کنند.

سیم کارت رایگان دانش آموزی چگونه است

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش جناب محمود حبیبی در ارتباط با توزیع سیم کارت های رایگان دانش آموزی اظهار کرد:

فرآیند تولید سیم‌ کارت‌های دانش‌آموزی آغاز شده و اپراتورها پای کار آمدند و مکلف شدند که سیم کارتی به نام سیم کارت شاد را برای استفاده ایمن در فضای مجازی ارائه دهند تا از این طریق دل نگرانی‌های خانواده‌ها هم کاسته شود. به زودی ارائه سیم کارت‌ های رایگان دانش آموزی را شاهد خواهیم بود.”

سیم کارت های رایگان دانش آموزی چگونه است 

حبیبی در رابطه با فعالیت اوپراتور ها اعلام کرد:

اپراتور همراه اول و ایرانسل کارشان را با جدیت شروع کرده‌اند، ولی هنوز زمان دقیقی برای توزیع سیم کارت‌ها مشخص نشده است. مراکز اپراتورها سیم کارت‌ها را توزیع خواهند کرد که البته این سیم کارت‌ها با عنوان شاد است، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل توزیع کننده این سیم کارت هستند. سیم کارت های رایگان دانش آموزی شاد مانند سایر سیم کارت‌ها ویژگی‌‌های خاص خود را دارد و قابل شارژ توسط دانش آموزان است.”

حبیبی در انتهای صحبت هایش به محدودیت سنی دانش آموزان برای دریافت سیم کارت های رایگان دانش آموزی اشاره کرد و اظهار داشت که وزارت ارتباطات محدودیت سنی دریافت این سیم کارت های رایگان دانش آموزی را برداشته است تا تمامی دانش آموزان از آن استفاده نمایند.

زمان توزیع سیم کارت رایگان

زمان توزیع سیم کارت های رایگان دانش آموزی از هفته آینده می باشد. این سیم کارت ها از هفته آینده در مراکز اوپراتور ها عرضه می گردند. خبر پخش و توزیع سیم کارت های رایگان دانش آموزی شاد همزمان با رونمایی از سامانه شاد 2 ( آپدیت سامانه شاد به همراه ویژگی های جدید ) اعلام شد. این سیم کارت های رایگان دانش آموزی دارای اینترنت و ترافیک رایگان برای تمامی دانش آموزان در هر رده سنی می باشند.

مدیر عامل همراه اول، مهدی اخوان در رابطه با این سیم کارت ها اعلام کرد که اوپراتور همراه اول با وزارت آموزش و پرورش توافق کرده است که تا 15 سال از سیم کارت های رایگان شاد حمایت نماید و تمامی سرویس ها و امکانات مورد نیاز آموزش پرورش را فراهم نماید.

برای مطالعه مقاله راهنمای دانلود و نصب اپلیکیشن شاد روی لینک کلیک کنید.

سیم کارت دانش آموزی

خبر ها حاکی از آن است که بعضی از مدارس، دانس آموزان خود را وادار به خرید سیم کارت های رایگان نموده اند. این سیم کارت ها رای سنین 6 تا 18 سال مناسب است و سیم کارت کودک و نوجوان محسوب می شود. سیم کارت های رایگان دانش آموزی بسته های اینترنتی متنوع و مفید با توجه به نیاز این رنج سنی و فضای اینترنتی ایمن و پر سرعت دارد.

اینترنت این سیم کارت های دانش آموزی رایگان نیست و قیمت آن با هزینه بسته های اینترنتی دیگر اوپراتور ها تفاوتی ندارد. تنها تفاوت این سیم کارت ها با سیم کارت های معمولی این است که فضای اینترنتی این سیم کارت ها ایمن می باشد. به عبارتی اوپراتور همراه اول که ارائه دهنده این سیم کارت های رایگان دانش آموزی می باشد، اجازه ورود کاربر به سایت های ممنوعه ( سایت هایی به غیر از سایت ها و اپلیکیشن های درسی و سایت های مناسب این رنج سنی ) را نمی دهد.

سیم کارت رایگان دانش آموزی

اوپراتور همراه اول تصمیم به تویزع سیم کارت های رایگان دانش آموزی برای تمامی دانش آموزان زیر 18 سال نموده است. ویژگی های سیم کارت را در بخش زیر مشاهده می نمایید.

  • شارژ اولیه 500 تومان
  • امکان فعال سازی تمامی بسته های پیامک و طرح های تشویقی ( بسته های مکالمه و پیامک ) مختص سیم کارت های اعتباری همراه اول
  • فعال سازی خودکار سروی اینترنت پاک پر سرعت برای دانش آموزان
  • انکان مکالمه و ارسال پیامک در سراسر ایران با تعرفه کشابه سیم کارت های اعتباری همراه اول
  • امکان استفاده از سرویس ها و نرم افزار های

سرویس ها و نرم افزار های

سیم کارت رایگان دانش آموزی

فعال سازی سیم کارت دانش آموزی

ظریقه فعال سازی و خرید سیم کارت دانش آموزی با یکی از خطوط همراه اول، ایرانسل و یا رایتل به صورت زیر است:

  • ارسال پیامک 
فعال سازی سیم کارت دانش آموزی
متن پیامک ارسال به شماره
  • خرید کارت فعال سازی

والدین دانش آموز می توانند با مراجعه به مدارس و یا مراکز علمی، کارت های فعال سازی سیم کارت دانش آمزوی را به صورت چاپ شده دریافت نموده و نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

  • دریافت سیم کارت

برای دریافت سیم کارت بایستی یکی از والدین دانش آموز با در دست داشتن تصویر کارت ملی والد ( پدر یا مادر ) و تصویر شناسنامه نوجوان و کارت و یا کد فعال سازی سیم کارت به دفاتر امور مشترکین همراه اول مراجعه نمایند.

قیمت سیم کارت شاد

سیم کارت های دانش آموزی شاد که طبق قول های وزارت آموزش و پرورش به زودی برای دانش آموزان عرضه می شوند، تا کنون به بازار نیامده اند. شنیده ها حاکی از آن است که این سیم کارت ها رایگان هستند اما هنوز منبع نعتبری این خبر را تایید ننموده است. در صورتی که هر خبری در ارتباط با قیمت سیم کارت های دانش آموزی شاد به دست ما برسید، آن را در همین مقاله به روز می کنیم.

قیمت سیم کارت رایتل

قیمت سیم کارت شاد

قیمت سیم کارت ایرانسل

قیمت سیم کارت شاد

قیمت سیم کارت همراه اول

قیمت سیم کارت شاد

هزینه اینترنت شاد برای معلمان

وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات جناب آذری جهرمی در ارتباط با هزینه اینترنت نرم افزار شاد برای معلمان اعلام کرد:

“در یک کار فشرده، تمام مدارس کشور به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات به صورت رایگان متصل شده‌اند. بنابراین در زمان حضور در مدرسه، استفاده از شبکه برای شما رایگان خواهد بود. البته ارائه بسته‌ هایی شبیه آنچه در فروردین ماه تقدیم کردیم هم، در دستور کار است که اطلاع رسانی خواهیم کرد.”

در ادامه خطاب به دانش آموزان و والدین آن ها اضافه کرد:

“به همه اپراتورها ابلاغ کردیم که استفاده از «شاد» برای همه شما رایگان خواهد بود اما ممکن است مدارس از سایر ابزارها برای آموزش مجازی بهره بگیرند، به زودی برای بسته‌ای ویژه دانش آموزان هم برای همه آنها تعریف و ارائه خواهیم کرد. همچنین امکان توزیع سیم کارت های رایشگان دانش آموزی نیز وجود دارد. علی الحساب فعلا شاد رایگان است.”

جمع بندی

با توجه به سوالات بی شمار دانش آموزان و والدینشان در رابطه با کلاس های مجازی مدارس و هزینه های اینترنت مصرفی، برآن شدیم تا در این مقاله به تمامی سوالاتتان پاسخ دهیم. در این مقاله راجع به هزینه های استفاده از اینترنت در اپلیکیشن شاد برای معلمان و دانش آموزان صحبت کردیم و گفتیم که طبق توافق وزارت آموزش و پرورش و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار است هزینه اینترنت نرم افزار شاد رایگان شود. در ارتباط با توزیع سیم کارت های رایگان دانش آموزی و طریقه سواستفاده کلاهبردار ها از شرایط موجود سیم کارت های رایگان دانش آموزی شاد و و غیره توضیحاتی دادیم.

سوالات متداول سیم کارت های رایگان دانش آموزی

  1. زمان توزیع سیم کارت های رایگان دانش آموزی چه تاریخی است؟
    از هفته آخر شهریور ماه
  2. تفاوت سیم کارت های رایگان دانش آموزی و سیم کارت شاد در چیست؟
    سیم کارت شاد مخصوص دانش آموزان و به صورت کاملا رایگان برای استفاده درسی آن ها می باشد اما سیم کارت تنها به صورت رایگان به فروش می رسد ولی برای فعال سازی بسته های اینترنتی، نیاز به خرید شارژ ( مانند سیم کارت های معمولی ) دارد.
  3. هزینه اینترنت معلمان برای آپلود ویدیو های درسی و کار با نرم افزار شاد بر عهده کیست؟
    طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، معلمان عزیز می توانند با حضور یافتن در مدرسه و استفاده از خدمات آن جا، از اینترنت رایگان و پرسرعت مدارس بهره ببرند.
  4. راه کار دولت برای رایگان سازی اینترنت نرم افزار شاد چیست؟
    ارائه سیم کارت های رایگان دانش آموزی و رایگان کردن اینترنت های اوپراتور های تلفن همراه و تلفن های منازل برای استفاده از نرم افزار درسی شاد.

جهت مشاوره در زمینه سیم کارت دانش آموزی چگونه است

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید