سوالات و پاسخ نامه تشریحی نظام مهندسی

سوالات و پاسخ نامه آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه سوالات و پاسخ نامه تشریحی نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون نظام مهندسی در مهر ماه 99 برگزار شده است و داوطلبان می توانند برای اطلاع از وضعیت آزمون، قبولی و یا رد شدن در آن سوالات آزمون نظام مهندسی و پاسخ نامه آن را از این مقاله دریافت نمایند. همچنین می توانید از آزمون نظام مهندسی و شیوه اجرای آن نیز مطلع شوید. در ادامه لینک دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی به همراه پاسخ نامه برای شما قرار داده شده است.

سوالات و پاسخ نامه آزمون نظام مهندسی مهر 99

متقاضیان آزمون نظام مهندسی می توانند مدتی پس از شرکت در این آزمون، سوالات و پاسخ نامه آزمون نظام مهندسی مهر 99 را دریافت نمایند تا بتوانند احتمال قبولی و پذیرش و یا عدم پذیرش خود را بررسی نمایند. این آزمون هر ساله در دو نوبت برگزار می شود. داوطلبان قصد دارند که با دریافت پاسخ نامه تشریحی آزمون نظام مهندسی رتبه و یا وضعیت آزمون خود را تخمین زده و از آن مطلع شوند. در ادامه این مقاله می توانید سوالات و پاسخ نامه آزمون نظام مهندسی را دریافت نمایید. در سال گذشته دفترچه سوالات و پاسخ نامه آزمون حدود 1 ماه پس از برگزاری آزمون منتشر شد.

آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی هر ساله از طریق سازمان نظام مهندسی برگزار می شود متولی آزمون نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی کل کشور با همکاری دفتر مقررات ملی ساختمان است که این دفتر زیر نظر وزارتخانه راه و شهرسازی می‌باشد، همچنین مسولیت برگزاری آزمون نظام مهندسی بعهده سازمان سنجش کشور می‌باشد. یکی از مهمترین وظایف این سازمان نظارت بر طراحی و اجرای صحیح و اصولی ساخت و سازها بر اساس مباحث مقررات ملی ساختمان می‌باشد، بنابراین می‌بایست کلیه مراحل ساخت توسط کارشناسان این سازمان تایید شود. کارشناسان سازمان نظام مهندسی از طریق آزمون نظام مهندسی انتخاب شده و پس از دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسان، می‌توانند با این سازمان همکاری داشته باشند.

پروانه اشتغال بکار مهندسی در ۴ درجه و به ترتیب با عنوان‌های پایه۳ ، پایه۲، پایه۱و ارشد صادر می‌شود. برای دریافت پایه ۳ متقاضیان باید در آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند و برای ارتقا به پایه‌های بالاتر سنوات، سوابق کاری و شرکت در دوره‌های مربوطه ضروری است. آزمون نظام مهندسی جزوه باز و به اصطلاح  open book هست بنابراین کلیه منابع را می‌توانید بهمراه خود سر جلسه آزمون برده و از آن‌ها استفاده نمایید.

 زمان انتشار سوالات و پاسخ نامه آزمون نظام مهندسی 99

در سال گذشته زمان انتشار سوالات پاسخ نامه آزمون نظام مهندسی 99 در بازه زمانی آبان ماه بوده است لذا داوطلبان می توانند در این تاریخ به همین مقاله مراجعه کرده و سوالات آزمون نظام مهندسی را به همراه پاسخ نامه دریافت نمایند. به محض انتشار این سوالات این مقاله به روز رسانی خواهد شد و شما می توانید دفترچه سوالات و پاسخ نامه را دریافت نمایید.

اگر پس از  مطالعه این مقاله در رابطه با سوالات و پاسخ نامه آزمون نظام مهندسی سوال و ابهام داشته باشید می توانید با مشاوران ما در مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید و پاسخ سوالات خود را جویا شوید.

بررسی سوالات و پاسخ نامه آزمون نظام مهندسی 99

بررسی سوالات و پاسخ نامه آزمون نظام مهندسی به شما این امکان را خواهد داد تا از وضعیت خود در این آزمون قبل از دریافت نتایج مطمئن شوید. سپس می توانید با بررسی سوالات در صورت وجود خطا و اشتباه اعتراض خود را ثبت نمایید. برای اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی می توانید سوالات و پاسخ نامه را دریافت کرده ، آن ها را مطالعه و پاسخ را با پاسخ خود مقایسه نمایید. داوطلبان می توانند برای دریافت نتایج آزمون نظام مهندسی به مقاله زیر مراجعه کرده و با توجه به راهنمایی های موجود در این مقاله نتایج آزمون نظام مهندسی خود را دریافت نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 99 

 

جهت مشاوره در زمینه سوالات و پاسخ نامه تشریحی نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید