سهمیه منطقه 3 بهتر است یا جانبازی بالای 25 درصد

سهمیه منطقه 3 بهتر است یا جانبازی بالای 25 درصد

جهت مشاوره در زمینه سهمیه منطقه 3 بهتر است یا جانبازی بالای 25 درصد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سهمیه منطقه 3 بهتر است یا جانبازی بالای 25 درصد ، احتمال قبولی در کنکور 98 با سهمیه منطقه 3 بیشتر است یا احتمال قبولی مشمولین جانبازی بالای 25درصد؟ در این مقاله از میزان تاثیر سهمیه منطقه 3 و تاثیر جانبازی بالای 25 درصد مطلع خواهید شد. تأثیر سهمیه ایثارگران بالای 25 درصد در کنکور سراسری، از سال 1363 ایجاد شده و شامل جانبازان با هر درصد جانبازی، همسر و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان و فرزندان و همسران آنان است.

برای اطلاع از تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور روی لینک های سبز زیر کلیک کنید:

سهمیه ایثارگران و جانبازان تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور 98

سهمیه ایثارگران و جانبازاندریافت کد 12رقمی ایثارگری سپاه و ارتش در ثبت نام کنکور 98

در کنکور 98 سهمیه منطقه 3 بهتر است یا جانبازی بالای 25 درصد

در کنکور 98 سهمیه های متعددی اعمال می شود ، دو سهمیه تاثیرگذار و مهم در کنکور 98 سهمیه 3 و سهمیه بالای 25درصد جانبازان می باشد. داوطلبان مشمول سهمیه 25 درصدی ایثارگران کنکور سال های پیشین حداکثر بین 2 تا 4 درصد داوطلبان را تشکیل می داد. رتبه کشوری قبولی سهمیه ایثارگران می تواند برای قبولی تا 30 هزار تا به رتبه کشوری داوطلبی که از سهمیه ایثارگران استفاده و اضافه نماید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر از سهمیه جانبازان بالای 25درصد و 5 درصد در کنکور کلیک نمایید.

سهمیه ایثارگران و جانبازان بالای 25 درصد، همسر و فرزندان این گروه به این صورت است که 25 درصد از ظرفیت هر رشته محل به جانبازان و همسر و فرزندان بالای 25 درصد اختصاص می یابد. تقسیم بندی سهمیه مناطق با توجه به سه سال آخر تحصیل و امکانات آموزشی منطقه مشخص می گردد.  معمولا در منطقه 3 احتمال قبولی بیشتر است.

تعداد شرکت کنندگان و مشمولان سهمیه جانبازان معمولا کمتر از 5 درصد کل شرکت کنندگان کنکور سراسری است، به داوطلبان سهمیه 25 درصدی جانبازی ظرفیت مازاد اختصاص داده می شود و به داوطلبان سهمیه 5 درصدی جانبازان تعلق می گیرد. میزان تأثیر سهمیه رزمندگان در تخمین رتبه کنکور سراسری ، به این صورت است که فرزندان جانبازان 25% به بالا قادر خواهند بود، در صورت قبولی در دانشگاه آزاد به صورت رایگان تحصیل نمایند.

برای تخمین رتبه کنکور سراسری 97  برای دارندگان سهمیه ایثارگران و استفاده از نرم افزار تخمین رتبه برای مقایسه میزان تاثیر سهمیه منطقه سه با میزان تاثیر سهمیه جانبازان بالای 25 درصد روی لینک زیر کلیک نمایید. نرم افزار تخمین رتبه حاوی کارنامه های کنکور سال های قبل است و با استفاده از این نرم افزار رایگان می توانید احتمال قبولی با یک رتبه یکسان با دو سهمیه متفاوت را مشاهده نمایید.

تخمین رتبه کنکور سراسری 97 برای دارندگان سهمیه ایثارگران

 

جهت مشاوره در زمینه سهمیه منطقه 3 بهتر است یا جانبازی بالای 25 درصد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهها بسته است.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید