سهمیه مدافعان حرم در کنکور 99

کاهش سهمیه معافیت فرزندان ایثارگران

جهت مشاوره در زمینه سهمیه مدافعان حرم در کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سهمیه مدافعان حرم در کنکور 99 قطعی شد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید با صدای مشاور همراه باشید. سهمیه های متعددی در کنکور 99 موثر می باشند. سهمیه مدافعان حرم در کنکور 99 نام سهمیه ای است که احتمالا به گوش شما نیز رسیده است.

تاثیر سهمیه مدافعان حرم کنکور 99 

تاثیر سهمیه مدافعان حرم در کنکور چقدر است، آیا این سهمیه برای کنکور سال 99 قطعی است؟ این سوالات و بسیاری از این قبیل برای داوطلبان مشمول مطرح است. خدمات رسانی به خانواده های شهدا ، جانباران ، ایثارگران، آزادگان ، رزمندگان، مدافعان حرم از جمله مسایل مهم در حکومت است. جنگ تحمیلی ایران سال هاست به پایان رسیده است، اما همچنان ایران دارای آمار قابل توجهی از رشادت های جانبازان، ایثارگران و مدافعان و… است. فرزندان و خانواده ایثارگران و جانبازان و … نیز مشمول استفاده از خدمات و ورودی های آموزشی و کنکور می باشند.

پیرو آخرین تغییرات مصوب مجلس شورای اسلامی و تصویب قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحیه بعدی آن در ماده 47 قانون الحاقی، مقررات و گزینش داوطلبان بر اساس قانون مصوب صورت می گیرد.

بر اساس قوانین 25 درصد ظرفیت هر کدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقود الاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان اختصاص داده می شود. همچنین 5 درصد ظرفیت هر کدرشته محل ، به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان ایشان و همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.

لازم به ذکر است که حد نصاب نمره ایثارگران 70 درصد ، با توجه به نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کدرشته محل و حدنصاب نمره رزمندگان 80 درصد، با توجه به نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کدرشته محل انجام می شود. برای اطلاع از اجرای تاثیر سهمیه مدافعان حرم در کنکور 99 از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه سهمیه مدافعان حرم در کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید