سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در پذیرش بدون کنکور آزاد 98 – 99

سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در پذیرش بدون کنکور آزاد 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در پذیرش بدون کنکور آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در پذیرش بدون کنکور آزاد 98 – 99 مطلع می شوید. 

سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبانی که متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران می باشند، باید براساس شرایط خود که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ذکر شده است، متقاضی این سهمیه شوند.

از مراجعه مستقیم به سازمان بسیج مستضعفان برای اخذ کد پیگیری 12 رقمی جدا خودداری کنید. برای کسب راهنمایی و دریافت کد پیگیری 12 رقمی و درج آن در فرم تقاضانامه اینترنتی، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

سهمیه رزمندگان در پذیرش بدون کنکور آزاد : رزمندگانی که با توجه به ماده و تبصره های مندرج در آیین نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از تاریخ 98/06/31 الی 67/06/31 حداقل شش ماه متوالی یا متناوب داوطلبانه د رمناطق عملیاتی جبه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند، باید ضمن مارجعه به ارگان مربوطه برای تکمیل فرم مخصوص سهمیه رزمندگان اقدام نمایند. برای تکمیل فرم سهمیه دانشگاه آزاد، با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس بگیرید. داوطلبان درصورت تایید نهایی از سوی ارگان های مربوط در سهمیه رزمندگان گزینش می شوند.

سهمیه ایثارگران در پذیرش بدون کنکور آزاد : جانبازان 25درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، جانبازان زیر 25% و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و همسر و فرزندان آنان و همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر برای استفاده از سهمیه ایثارگران بایستی مسبت به تکمیل بند مربوط به تقاضانامه ثبت نامی اقدام کنند. همسرو فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، ضمن علامتگذاری بند مربوطه در صورت تایید ارگانمربوط ، در سهمیه ایثارگران دانشگاه آزاد گزینش می شودند. برای کسب راهنمایی بیشتر با کارشناشان تماس بگیرید. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه)

سهمیه ایثارگران در پذیرش بدون کنکور آزاد : خانواده معظم شهدا شامل پدر ، مادر خواهر و برادر شهید، برای استفاده از سهمیه مزبور بایستی نسبت به تکمیل بند مربوط در تقاضانامه ثبت نامی اقدام نمایند. نیازی به مراجعه به سایت اینترنتی ایثار ندارید، در این مراحله از پذیرش در صورت تایید نهایی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در سهمیه خانواده شهدا گزینش می شوید.

جهت مشاوره در زمینه سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در پذیرش بدون کنکور آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید