سهمیه برادرزاده شهید در کنکور 98 – 99

رتبه لازم در سهمیه ایثارگران برای پزشکی

جهت مشاوره در زمینه سهمیه برادرزاده شهید در کنکور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه در مورد سهمیه برادرزاده شهید در کنکور 98 و مشمولان استفاده از سهمیه شهدا، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان می پردازیم. اگر برادرزاده شهید هستید برای اطلاع از سهمیه برادرزاده شهید در کنکور 97-98 این مقاله را مطالعه کنید و درصورت نیاز به مشاوره با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرید. قصد داریم سهمیه های موثر در کنکور و سهمیه شهید، ایثارگران ، ایثارگران و جانبازان را شرح دهیم.

سهمیه کنکور برای تخمین رتبه کنکور دارندگان سهمیه ایثارگران کلیک کنید

 

داوطلبان گرامی کنکور 97-98 می توانند برای مشاوره در زمینه سهمیه برادرزاده شهید در کنکور 98 – 99 و شرایط استفاده از سایر سهمیه های کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

سهمیه برادرزاده شهید در کنکور و فرزندان و همسر مشمولین

پیش از هر چیز لازم به ذکر است که فرزندان ایثارگران می توانند علاوه بر سهمیه کنکور، از طرح کسر خدمت نیز استفاده نمایند، متقاضیان استفاده از طرح کسر خدمت فرزندان ایثاگران می توانند برای مشاهده متن کامل خبر کسر خدمت همین جا کلیک نمایند.
با توجه به دفترچه های ثبت نام کنکور ، تاکنون سهمیه ای تحت عنوان برادرزاده شهید مشاهده نشده است، ولی با توجه به تغییرات گسترده سهمیه ها و قوانین کنکور در هر سال، اگر متقاضی استفاده از سهمیه های کنکور هستید ، پیشنهاد می دهیم حتما برای اطلاع از سهمیه های مصوب کنکور برای سال 98-99 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. سهمیه های کنکور انواع مختلفی دارند، نظیر سهمیه مناطق، سهمیه زلزله زدگان ، سهمیه رزمندگان، سهمیه ایثارگران ، خانواده شهدا ، سهمیه مناطق، سهمیه بهیاران ، سهمیه فرزندان هیئت علمی ، سهمیه مربیان ، سهمیه بسیج و … برای مشاهده انواع سهمیه های کنکور روی لینک سبز رنگ زیر کلیک کنید:

سهمیه کنکور انواع سهمیه ها در کنکور سراسری 98

سهمیه کنکور سهمیه منطقه 3 بهتر است یا جانبازی زیر 25 درصد

 

میزان تاثیر سهمیه های کنکور 98:

انواع مختلفی از سهمیه ها در کنکور سراسری و آزاد قابل استفاده است، اطلاع و آگاهی از شرایط استفاده از سهمیه ها برای واجدین شرایط از اهمیت بسیاری برخوردار است و این سهمیه ها تاثیر بسیاری در افزایش احتمال قبولی داوطلبان خواهد داشت. سهمیه های بسیاری برای استفاده در کنکور تعریف شده است، برای اطلاع از سایر سهمیه ها نظیر سهمیه زلزله زدگان ، سهمیه فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه و  ،سهمیه بسیج فعال و ، سهمیه دانشگاه های سراسری، سهمیه های دانشگاه آزاد، سهمیه های دانشگاه علمی کاربردی، سهمیه های دانشگاه پیام نور و… با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. برای مشاهده جدول میزان تاثیر سهمیه های کنکور روی لینک سبز رنگ زیر کلیک کنید:
 

 

سهمیه فرزندان رزمندگان و ایثارگران در کنکور 98

داوطلبان سهمیه فرزندان ایثارگران، علاوه بر سهمیه ایثارگران ، می توانند از سایر سهمیه های مناطق و.. که مشمول آن هستند، استفاده نمایند. سهمیه فرزندان ایثارگران در کنکور سراسری 98 با توجه به قانون 5 ساله ششم توسعه قتصادی و اجتماعی و فرهنگی ایران که توسط مجلس شوارای اسلامی ، ماده 90 این قانون علاوه بر ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحیه بعدی آن در ماده 47 قانون الحاق برخی مواد به قانون به شرح زیر است:

سهمیه ایثارگران 25% ظرفیت (فرزندان و همسر ایثارگران) : 25 درصد ظرفیت هر کد رشته محل اختصاص به همسر و فرزندان شهدا و مفقود الاثر، آزادگان و همسر و فرزندان شهید، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان ایثارگران دارد.

سهمیه ایثارگران 5% ظرفیت (فرزندان و همسر ایثارگران) : ظرفیت هر کد رشته محل نیز به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان رزمندگان و ایثارگران با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد. براساس قوانین مذکور حد نصاب نمره فرزندان و همسر ایثارگران ، اعم از سهمیه ایثارگران مشمول ظرفیت 25 درصدی و یا 5درصدی ، 70 درصد نمره آزخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کد رشته محل است.

سهمیه خانواده شهدا و رزمندگان :

رزمندگان دارای 6 ماه سابقه حضور در جبهه می توانند پیرو ضوابط از سهمیه استفاده نمایند. حد نصاب نمره برای این داوطلبان 75 درصد نمره گزینش آزاد در رشته محل مورد نظر است.

داوطلبان گرامی کنکور 97-98 می توانند برای مشاوره در زمینه سهمیه برادرزاده شهید در کنکور 98 – 99 و شرایط استفاده از سایر سهمیه های کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

 
 

جهت مشاوره در زمینه سهمیه برادرزاده شهید در کنکور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید