سایت ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان

سایت ثبت نام کارناسی ارشد استعداد درخشان

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان می توانند در زمان مقرر به سایت azmoon.org مراجعه نموده و ثبت نام و انتخاب رشته خود را در رشته های بدون کنکور و دارای استعداد درخشان انجام دهند. پس از ورود به این سامانه نکته های که برای ثبت نام لازم است را مشاهده خواهید کرد. در ادامه این مقاله از نحوه ثبت نام استعداد های درخشان در سایت مطلع خواهید شد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد های درخشان

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد استعداد درخشان و بدون آزمون از تاریخ 99/5/5 شروع شد و تا تاریخ 99/2/6 ادامه داشت. طی اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد های درخشان تا روز جمعه 21 شهریور ماه خبر داد و متقاضیان ثبت نام می توانند در سایت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد که در این مقاله معرفی خواهد شد ثبت نام خود را انجام دهند.

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد های درخشان درسایت

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان تنها به صورت اینترنتی و در سایت انجام می شود و داوطلبان با مراجعه به سایت azmoon.org می توانن ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه لینک اصلی ثبت نام در سایت برای کارشناسی ارشد استعداد درخشان قرار گرفته شده و با کلیک بر روی آن می توانید وارد صفحه ثبت نام در سامانه شوید.

در ابتدا پس از وارد شدن به سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان می توانید نسبت به خرید کارت اعتباری در این سامانه اقدام نمایید در ادامه هزینه ثبت نام بدون آزمون استعداد های درخشان را برای شما اورده ایم.

داوطلبان در صورت تمایل می توانند دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد استعداد های درخشان را دانلود نمایند و آن را مطالعه کنند.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد های درخشان

پس از خرید کارت اعتباری مرحله بعدی وارد کردن شماره کارت اعتباری خریداری شده و کد ملی و همچنین مشخص کردن تابعیت می باشد و پس از آن می توانید در ثبت نام و انتخاب رشته در کارشناسی ارشد استعداد درخشان به صورت بدون آزمون اقدام نمایید. در تصویر زیر می توانید نحوه وارد کردن کارت اعتباری و اطلاعات دیگر را مشاهده نمایید.

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان

خرید کارت اعتباری کارشناسی ارشد استعداد درخشان

خرید کارت اعتباری ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان در سایت azmoon.org به مبلغ 610000 هزار ریال می باشد و داوطلبان باید برای خرید کارت اعتباری ثبت نام این مبلغ را پرداخت نمایند. پس از خرید کارت اعتباری با وارد کدن مشخصات می توان ثبت نام و انتخاب رشته در کارشناسی ارشد استعداد درخشان را در سایت azmoon.org انجام داد.

متقاضیان می توانند برای خرید کارت اعتباری کارشناسی ارشد استعداد درخشان با مشاوران مجموعه صدای مشاوران و شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایند. مجموعه ما می تواند کارت اعتباری را برای شما خریداری کرده و ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان را برای شما انجام دهد.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان

  • کلیه متقاضیان ثبت نام برای دوره کارشناسی ارشد استعداد های درخشان و فارغ التحصیلان ممتاز برای رشته های غیر علوم انسانی باید دارای معدل 16 در رشته های غیر علوم انسانی و در رشته های علوم انسنی باید دارای معدل 17 باشند.
  • پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط تا 3 سال پس از فارغ التحصیلی در رشته متجانس امکان پذیر است.
  • تغییر رشته یا گـرایش در مقطـع کارشناسـی ارشـد ناپیوسته ممنوع میباشد.
  • متقاضــیان شــرکت در دوره کارشناســی ارشــد ناپیوسته بدون آزمون ( استعدادهاي درخشـان ) بایـد رشـته اي متجانس با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسـی خـود را انتخاب نمایند.
  • داوطلبان دوره کارشناسی ارشـد ناپیوسـته بـدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان، مجاز به انتخـاب حـداکثر 100 رشته محل از یک مجموعه از جدول شماره یک دفترچـه راهنما ( که دراین مقاله قرار دارد)  می باشند.

سایت اعلام نتایج بدون آزمون ارشد استعداد درخشان

داوطلبان و متقاضیان پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در مقطع کارشناسی ارشد می توانند نتایج پذیرش خود را در سامانه azmoon.iau.ac.ir مشاهده نمایند. زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان متعاقبا در همین مقاله به محض انتشار قرار خواهد گرفت.

سایت ثبت نام اتباع غیر ایرانی کارشناسی ارشد استعداد های درخشان

اتباع غیر ایرانی جهت ثبت نام در کارشناسی ارشد استعداد های درخشان  لازم اسـت بـا مراجعـه بــه سـایت سـازمان امــور دانشــجویان وزارت علــوم، تحقیقــات و فنــاوری بــه آدرس saorg.ir مراجعه نمایند سپس اطلاعات مربوطـه را تکمیـل و با اخذ کد پیگیری 13 رقمی کـارت اعتباري را خریداری نمایند.

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید