سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی | edu.uast.ac.ir

edu.uast.ac.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی | edu.uast.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه علمی کاربردی همانند تمامی دانشگاه های دیگر، سامانه ای را برای دسترسی دانشجویان به امکانات دانشگاه و استفاده از خدمات اینترنتی این مجموعه، تحت عنوان سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی ( سامانه سجاد سابق ) به نشانی edu.uast.ac.ir راه اندازی نموده است. دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می توانند با استفاده از سایت edu.uast.ac.ir تمامی امور دانشجویی خود مانند انتخاب واحد، پرداخت شهریه دانشگاه، دیدن نمرات و … را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری انجام دهند. در ادامه راهنمای ورود و کار با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی را مشاهده می نمایید.

برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی 99 – 1400 روی لینک زیر کلیک کنید.

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی

آدرس سامانه سجاد علمی کاربردی

سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی تا کنون در آدرس eduold.uast.ac.ir قرار داشت اما به تازگی دانشگاه علمی کاربردی سایت دانشگاه خود را به آدرس جدیدی منتقل کرد و نام آن را از سامانه سجاد به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی تغییر داد. آدرس جدید این سامانه edu.uast.ac.ir می باشد.

آدرس سامانه سجاد علمی کاربردی

نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید، صفحه اصلی سامانه دارای سه ستون می باشد که ستون اول از سمت چپ مربوط به اعلام اطلاعیه های مربوط به دانشجویان و اساتید می باشد. ستون دوم زمان بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه را نشان می دهد و ستون سوم برای ورود دانشجویان و اساتید به سامانه در نظر گرفته شده است. برای ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir مراجعه نمایید و در ستون سمت راست اطلاعات خواسته شده را مطابق تصویر وارد کره و روی گزینه ورود کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

نکته: چنانچه شماره شناسنامه و کد ملی شما یکسان است، آن را در هر دو بخش وارد کنید.

نکته: نام کاربری و رمز عبور در هنگام ثبت نام حضوری توسط مسئول آموزش به دانشجو داده می شود.

  • در مرحله بعد برای مشاهده منوی امکانات، روی گزینه دسترسی کلیک کنید. همچنین در صورت نیاز، می توانید با در دست داشتن رمز عبور فعلی خود، از این بخش رمز عبور خود را تغییر دهید.

نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

  • تمامی امکانات سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir در این صفحه مشاهده می شود و برای انجام همه امور خود به صورت اینترنتی و بدون داشتن حضور فیزیکی در دانشگاه، می توانید به این سایت مراجعه نمایید. مهم ترین امکانات این سامانه همانطور که تصور مشاهده می نمایید به شرح زیر است که در ادامه این مقاله هر کدام را توضیح خواهیم داد.
  1. تغییر کلمه عبور در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  2. نیمرخ تحصیلی
  3. انتخاب واحد
  4. میزکار دانشجو
  5. تایید انتخاب واحد و برنامه هفتگی
  6. تسویه حساب
  7. کارنامه مالی سایت edu.uast.ac.ir
  8. کارنامه موقت
  9. نمایش و چاپ کارت امتحان
  10. درخواست انتقالی و مهمانی
  11. درخواست انصراف از دانشگاه علمی کاربردی
  12. ثبت درخواست فارغ التحصیلی در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

امکانات سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

در ادامه به صورت خلاصه مهم ترین امکانات سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی را برای سهولت کار دانشجویان و اساتید گرامی این دانشگاه، توضیح خواهیم داد.

میزکار: در این بخش از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی تمامی اطلاعات فردی شخص اعم از اطلاعات شخصی، نام رشته، دانشگاه فارغ التحصیلی، مقطع تحصیلی، سهمیه و تعداد واحد های گذرانده شده نمایش داده می شود. همچنین اطلاعیه های مهم دانشگاه که نیاز باشد برای دانشجویان فرستاده شود و اخبار تحصیلی مهم مانند زمان انتقالی، زمان شروع امتحانات و…، در این بخش ثبت می گردد.

انتخاب واحد: در این بخش زمان انتخاب واحد و لیست تمامی دروس ارائه شده در هر ترم به همراه نام استاد و اطلاعات مهم در رابطه با انتخاب واحد ثبت می شود و دانشجویان با مراجعه به این بخش در زمان انتخاب واحد، می توانند دروس مورد نیاز خود را ثبت نمایند.

تایید انتخاب واحد و برنامه هفتگی: پس از انجام انتخاب واحد توسط دانشجو، مدیر گروه آموزشی انتخاب واحد شخص را چک نموده و پس از رفع ایرادات ( مثل عدم رعایت پیش نیازی ) انتخاب واحد را در این بخش ثبت می نماید تا دانشجو بتواند آن را مشاهده نماید و طبق برنامه هفتگی سر کلاس ها حاضر گردد.

کارنامه: دو بخش کارنامه موقت و کارنامه در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد. در بخش کارنامه موقت، نمرات نیم سال تحصیلی جاری قرار داده می شود که دانشجو می تواند برای هر نمره، اعتراض ثبت کند اما در بخش کارنامه تمامی نمرات دانشجو در دوران تحصیل در این مقطع در دانشگاه علمی کاربردی قرار داده شده است و معدل کل نیز در این بخش قرار دارد.

نیمرخ تحصیلی: اطلاعات مربوط به پیش نیاز ها و پس نیاز های هر درس در این بخش سایت edu.uast.ac.ir آورده شده است. به عبارتی چارت دروس رشته شما در این بخش قرار داده شده است.

تسویه حساب دانشجو: در این بخش از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی، مقدار کل شهریه در دو قسمت شهریه مرکز آموزش علمی کاربردی و حق نظارت ستاد، قرار دارد و دانشجو می تواند از این بخش اقدام به پرداخت شهریه نماید.

کارنامه مالی دانشجو: میزان شهریه متغیر هر درس در نیمسال تحصیلی جاری، میزان شهریه حق سناد و هزینه واحد آموزشی در این بخش نوشته شده است و دانشجو می تواند پس از پرداخت، به عنون رسید پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی از آن استفاده نماید.

بازیابی رمز سامانه هم آوا علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

در صورتی که برای ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی دچار مشکل شدید و رمز عبور خود را فراموش کردید، می توانید به راحتی از طریق سایت هم آوا به نشانی edu.uast.ac.ir رمز عبور خود را تغییر دهید. برای این کار مطابق توضیحات پیشین در این مقاله، وارد سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی شوید و و در ستون سمت راست مطابق تصویر زیر، گزینه فراموشی رمز عبور ( نام کاربری/ رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ) را انتخاب کنید.

بازیابی رمز سامانه هم آوا علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

در صفحه ای که باز می شود، عنوان شغلی خود در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی را مشخص کنید. در صورتی که کارمند هستید، گزینه کارمند و در صورتی که مدرس هستید، این گزینه را انتخاب نمایید و یا مطابق عکس زیر گزینه دانشجو هستم را فعال نمایید. کد ملی خود را در بخش خالی بنویسید و پس از وارد کردن کد کپچا، روی گزینه ادامه کلیک کنید.

بازیابی رمز سامانه هم آوا علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

نکته: دقت نمایید که معمولا نام کاربری همان شماره دانشجویی و رمز عبور، کد ملی دانشجو می باشد. پس از امتحان کردن این دو گزینه، اگر باز هم موفق به ورود به سامانه نشدید، طبق مراحل گفته شده، رمز عبور خود را تغییر دهید.

جمع بندی 

در این مقاله نحوه ورود به سامانه علمی کاربردی هم آوا توضیح داده شد و بخش های مهم این سامانه به صورت کامل معرفی شدند. راهنمای فراموشی رمز عبور در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir گفته شد و امکانات سامانه تشریح گردید. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در ارتباط با سایت هم آوا و یا ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی، با متخصصان ما در صدای مشاوران تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

  1. دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از چه سایتی انتخاب واحد می کنند؟
    edu.uast.ac.ir
  2. برای ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟
    نام کاربری و رمز عبور که در هنگام ثبت نام از کارشناس رشته خود تحوصیل گرفته اید.
  3. آدرس سایت سامانه سجاد چیست؟
    eduold.uast.ac.ir
  4. آیا می شود در سامانه هم آوا برای دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرد؟
    برای ثبت نام در این دانشگاه، طبق اعلامیه های سایت رسمی سازمان سنجش اقدام کنید.

جهت مشاوره در زمینه سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی | edu.uast.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید