سامانه الکترونیکی وادآزما

سامانه الکترونیکی واد آزما

جهت مشاوره در زمینه سامانه الکترونیکی وادآزما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه الکترونیکی وادآزما بر اساس نیاز دانشجویان طراحی شده است. در جوامع امروزی و کاربرد بیشتر خدمات مجازی برای دانشجویان لازم و ضروری است که برای رفع نیاز های آموزشی خود از این نوع تحصیل بهره مند شوند. برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین و برگزاری آزمون از خدمات واحد مجازی دانشگاه آزاد می باشد. در ادامه سامانه الکترونیکی وادآزما را برای برگزاری آزمون واحد الکترونیکی به شما معرفی خواهیم کرد.

سامانه آزمون الکترونیکی وادآزما

سامانه آزمون الکترونیکی وادآزما مخصوص استفاده دانشجویان واحد الکترونیکی می باشد. دانشجویان می توانند برای ارتباط با استاید و برگزاری امتحانات در فضای مجای از سامانه آزمون الکترونیکی استفاده نمایند. نحوه ورود به سامانه وادآزما از طریق لینک ورد به سایت واحد مجازی دانشگاه آزاد اسلامی امکان پذیر می باشذ. در ادامه نحوه ورود و نحوه استفاده از سامانه واحد الکترونیکی وادآزما را برای شما معرفی خواهیم کرد.

نحوه ورود به سامانه وادآزما

ابتدا دانشجویان باید وارد سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به نشانی iauec.ac.ir شده و بر روی قسمت خدمات الکترونیکی کلیک نمایند.

سامانه واد آزما

در ادامه صفحه ی زیر برای دانشجویان باز می شود و آنان می توانند با استفاده از رمز عبور و نام کاربری وارد سامانه آزمون الکترونیکی وادآزما شوند.

لینک ورود به سامانه الکترونیکی وادآزما

سامانه آزمون الکترونیکی واد آزما

داوطلبان می توانید در صورت فراموشی رمز عبور ورود به سامانه الکترونیکی وادآزما با سامانه صدای مشاوران و شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و رمز عبور خود را توسط مجموعه ما بازیابی نمایید.

نرم افزار ورود به سامانه الکترونیکی وادآزما

بايد توجه داشته باشيد براي ورود به محيط جلسه آنلاین توسط سيستم عامل windows ، لازم است كه شما سایت را با مرورگر فایر فاکس باز کرده و همچنین آخرین نسخه از نرم افزار  adobe connect add-in و  flash player را روی دستگاه خود از قبل نصب کرده باشید.

مطالب مرتبط:

راهنمای استفاده از سامانه وادآزما دانشگاه آزاد

در ادامه یک پی دی اف برای شما قرار داده ایم که راهنمای استفاده از سامانه الکترونیکی وادآزما را برای دانشجویان واحد الکترونیکی می باشد. در این pdf توضیح کاملی از نحوه ورود به سامانه و استفاده از آن را مشاهده خواهید کرد.

دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که برای ورود به سامانه وادآزما و استفاده از خدمات آزمون الکترونیکی باید از سالم بودن وبکم و دستگاه خود مطمِئن شوند. زیرا وجود تصویر و ویدئو برای دانشجویان لازمی است.

سپس بر روی دانلود سوالات و استفاده از سوالات کلیک نمایند. بعد از دریافت سوالات داوطلبان باید سوالات را در زمان خواسته شده روی کاغذ نوشته و عکس پاسخ نامه را در سایت آپلود نمایند. این سامانه برای برگزاری آزمون آنلاین دانشجویان واحد الکترونیکی طراحی شده است.

pdf راهنمای تصویری استفاده از سامانه وادآزما دانشگاه آزاد

دانشجویان می توانند در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در زمینه سامانه الکترونیکی وادآزما با مشاوران مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایند و یا در صورت در دسترس نبودن تلفن ثابت با خرید بسته های تماس از امکانت ویژه این مجموعه مشاوره ای بهره مند شوند.

مزیت استفاده از سامانه الکترونیکی وادآزما

از مزیت های استفاده از سامانه وادآزما می توان به صرف هزینه و وقت دانشجویان اشاره کرد همچنین در شرایط کرونا داوطبان با استفاده از سامانه وادآزما می توانند از شیوع بیماری جلوگیری نمایند.

جهت مشاوره در زمینه سامانه الکترونیکی وادآزما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید