زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور سراسری 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور سراسری 98 مطلع می شوید. نحوه اعلام نتایج بدون کنکور به صورت اینترنتی و در سایت اعلام نتایج  منتشر می شود. دانشگاه های دارای پذیرش بدون کنکور سراسری در دو نوبت مهر و بهمن ماه ثبت نام بدون کنکور دارند. معیار ثبت نام بدون کنکور سراسری، پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی است.

داوطلبان گرامی می توانند برای اطلاع از اخبار مربوط به اعلام نتایج نهایی ثبت نام رشته های بدون کنکور 98 و مشاوره زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور سراسری 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

ثبت نام بدون کنکور بهمن 97 / براساس سوابق تحصیلی

پذیرش براساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه 97 انجام می شود. اطلاعیه نحوه انجام ثبت نام و پذیرش براساس شرایط و ضوابط سوابق تحصیلی از طریق سازمان سنجش در تاریخ 97/10/25 انجام می شود. برای اطلاع از تاثیر سوابق تحصیلی روی لینک زیر کلیک نمایید:

سوابق تحصیلی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98

سوابق تحصیلی ثبت نام براساس سوابق تحصیلی بهمن ماه 97

مهلت ثبت نام صرفا براساس سوابق تحصیلی بهمن 97

مهلت ثبت نام صرفا با سوابق تحصیلی برای واجدین شرایط ، از 97/10/29 الی 97/11/06 می باشد. اطلاعیه مربوط به جزئیات نحوه ثبت نام براساس سوابق تحصیلی 25 دی ماه 97 منتشر می شود.

اعلام نتایج بدون کنکور سراسری 98

اعلام نتایج بدون کنکور سراسری از تاریخ 98/07/07 از طریق سازمان سنجش انجام می شود. سابقا اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و نتایج ثبت نام بدون کنکور همزمان انجام می شد. در سال 98 با توجه به مجزا شدن ثبت نام رشته های با کنکور و رشته های بدون کنکور سراسری، ممکن است زمان اعلام نتایج یکسان نباشد و این امکان وجود دارد که هر دانشگاه نتایج ثبت نام بدون کنکور را از طریق سایت رسمی همان دانشگاه منتشر نماید.

با توجه به طرحی که اخیرا پیشنهاد داده شده است ، احتمالا ثبت نام بدون کنکور به بخش خصوصی واگذار می شود، البته این طرح هنوز به تصویب نرسیده است و همچنان بحث اعلام نتایج بدون کنکور سراسری نامشخص است.

به محض صدور اطلاعیه جدید از سوی سازمان سنجش درخصوص اعلام نتایج بدون کنکور، زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور سراسری در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

برای مشاهده اخبار زمان اعلام نتایج بدون کنکور روی لینک زیر کلیک نمایید:

کنکور 98 زمان اعلام نتایج بدون کنکور بهمن 97

حذف کنکور 98 برای 85 درصد رشته های کنکور 98

کنکور 98 برگزار خواهد شد. 85 درصد از رشته ها برای سال 98 بدون کنکور ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است که حذف کنکور برای دانشگاه های سراسری روزانه نیست، تحصیل رایگان در رشته های دانشگاه های دولتی روزانه و برخی از رشته های نظیر رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد همچنان از طریق کنکور خواهد بود.برای مشاهده متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 کنکور 98حذف کنکور برای 85 درصد از رشته ها

مرحله ای شدن کنکور سراسری 98

کنکور سراسری سال 98 مرحله ای خواهد بود، البته 15 درصد ظرفیت دانشگاه ها نیازمند کنکور است ، داوطلبانی می توانند برای کنکور 98 ثبت نام کنند که خارج از این 85 درصد هستند و قصد ورود به دانشگاه از طریق کنکور سراسری را دارند، توجه داشته باشید که هم اکنون 15 درصد ظرفیت آماده پذیرش دانشجو از طریق قبولی در کنکور سراسری است. هفته آینده طرح مجددا بررسی خواهد شد برای اطلاع از خبر تصویب شدن نهایی طرح مرحله ای کنکور ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. برای مشاهده جزئیات مرحله ای شدن کنکور 98 روی لینک زیر کلیک کنید:

کنکور 98 مرحله ای شدن کنکور 98

 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی نوبت بهمن ماه 97 بر روی سایت سنجش منتشر می شود. هر سال بعد از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 97 ، متقاضیان منتظر اعلام زمان نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می باشند، زمان اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی را سازمان سنجش تعیین میکند ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی (دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (لیسانس) انجام می شود ،دوره های پذیرش بدون آزمون علمی کاربردی در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه 97 می باشد. داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی به سایت سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و یا برای دریافت سریع و راحت نتایج بدون کنکور علمی کاربردی از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با صدای مشاور تماس بگیرند.

داوطلبان گرامی می توانند برای اطلاع از اخبار مربوط به اعلام نتایج نهایی ثبت نام رشته های بدون کنکور 98 و مشاوره زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور سراسری 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید