زمان نهایی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته

زمان نهایی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان نهایی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان نهایی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ با حواشی بسیاری که در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها برای آن به وجود آمده بود بالاخره به صورت نهایی مشخص شد. هم اکنون که بیش از دو ماه تا زمان برگزاری این آزمون فرصت باقی مانده است، داوطلبین ورود به دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در تلاش هستند تا منابع این آزمون را مطالعه و پس از جمع بندی مناسب آن ها از ماراتن کنکور جدا نشوند.

اسفند ماه سال گذشته شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی تمامی کلاس های درس حضوری در مدارس و دانشگاه ها شد و پس از گذشت زمان کوتاهی کلاس های درس حضوری در دانشگاه جای خود را به کلاس های درسی داد که به صورت مجازی و از راه دور در بستر اینترنت برگزار می شدند. البته برگزاری مجازی کلاس های درس پاسخگوی تمامی نیازهای آموزشی دانشجویان نبوده و دروسی که نیاز به آزمایشگاه و کارگاه دارند، می بایست به صورت حضوری ارائه شوند.
از آنجا که هنوز زمان بازگشایی دانشگاه ها مشخص نشده است لذا نگرانی هایی مبتی بر به پایان رساندن به موقع تقویم آموزشی نیمسال دوم در میان مسئولین وزارت علوم و دانشجویان وجود داشت و همین امر به شایعه تعلیق کنکور ارشد ۹۹ دامن می زد.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ با پیشنهاد رئیس سازمان سنجش و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا نهایی شده و تمامی داوطلبان می بایست زمان اعلام شده را قطعی تلقی نمایند.

کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ در روزهای پنج شنبه  ۲ مرداد ۹۹ و جمعه ۳ مرداد ۹۹ در سراسر کشور به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

لازم است داوطلبان هر روزه اخبار آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته را از همین صفحه پیگیری نموده و در جریان جزئیات برگزاری این آزمون قرار بگیرند.

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

در حال حاضر نمی توان مشخصا در مورد زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹ اظهارنظر نمود و تا زمانی که اطلاعیه ای رسمی در خصوص جزئیات این آزمون منتشر نشود باید منتظر اطلاع رسانی سازمان سنجش در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی و اولیه بمانیم. اما پر واضح است تلاش دولت و وزارت علوم بر بازگشایی هرچه سریع تر دانشگاه ها و شروع به هنگام کلاس های درس است.

پیش بینی می شود فرایند اعلام نتایج اولیه نسبت به سالهای گذشته با سرعت بسیار بالاتری توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته و تمامی پروسه اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، انتخاب رشته این آزمون حداکثر تا هفته دوم شهریور ماه صورت بگیرد.

در فرصت باقیمانده می بایست با مشورت یک مشاور تحصیلی مجرب نسبت به جمع بندی دروس امتحانی و منابع آزمون ارشد ۹۹ اقدام نمایند.

یک مشاور تحصیلی مناسب می تواند به طرز شگفت انگیزی رتبه و تراز شما در آزمون سراسری بهبود ببخشد.

در این خصوص هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب مشاورین تحصیلی مجموعه صدای مشاوران آماده پاسخگویی به تماس های تلفنی شما جهت برنامه ریزی تحصیلی در این مدت محدود باقیمانده جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته می‌باشند.

جزئیات این رقابت علمی هنوز به صورت دقیق مشخص نشده و سازمان سنجش تنها به انتشار زمان برگزاری آن اکتفا نموده است. در صورت انتشار اطلاعیه ها و اخبار جدید مبنی بر زمان دریافت کارت ورود به جلسه، شرایط برگزاری آزمون، زمان اعلام نتایج، نحوه انتخاب رشته و زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۹ و … اطلاعات لازم برای داوطلبین در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

پیشنهاد می شود از مقالات زیر نیز دیدن نمایید.

جهت مشاوره در زمینه زمان نهایی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید