زمان نهایی برگزاری کنکور سراسری

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹

جهت مشاوره در زمینه زمان نهایی برگزاری کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان نهایی برگزاری کنکور سراسری ۹۹ پس از کش و قوس های فراوان به تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا رسید و هم اکنون به صورت نهایی مشخص شده است. اکنون دانش‌آموزان و داوطلبان شرکت در کنکور سراسری با خیالی آسوده تر می‌توانند نسبت به مطالعه و جمع بندی دروس لازم برای این آزمون حساس سرنوشت‌ساز بپردازند.

زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ با پیشنهاد رئیس سازمان سنجش و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا نهایی شده از تمامی داوطلبان زمان اعلام شده را قطعی تلقی نمایند.

پس از آن که از ابتدای اسفند ماه تمامی کلاس های درس حضوری در مدارس و دانشگاه ها به دلیل تلاش برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تعطیل اعلام شد، نگرانی و دغدغه زمان برگزاری این آزمون سراسری همراه داوطلبین و خانواده‌های آنها بوده و حتی این چالش مدیران سطح بالای وزارت علوم و سازمان سنجش را نیز درگیر نموده و همگی منتظر اعلام چنین خبری بودند.

کنکور سراسری ۹۹ در روزهای پنج شنبه  ۳۰ مرداد ۹۹ و جمعه ۳۱ مرداد ۹۹ در سراسر کشور را به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

لازم است داوطلبان گرامی آمادگی لازم در این آزمون شرکت نموده و با پیگیری اخبار یا تماس با مشاورین مجموعه صدای مشاوران از جزئیات این آزمون مطلع شوند.

جزئیات برگزاری این ماراتون علمی کشو هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است. اما به محض انتشار اخبار دقیق مبنی بر زمان دریافت کارت ورود به جلسه، شرایط برگزاری آزمون، زمان اعلام نتایج، نحوه انتخاب رشته و زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۹ اطلاعات در همین صفحه به روز رسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹

شاید هنوز خیلی زود باشد که بخواهیم در مورد زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹ اظهارنظر نمایم. همینطور تاکنون هیچ اطلاعیه ای مبنی بر مشخص نمودن تاریخ دقیق اعلام نتایج این آزمون منتشر نشده است اما چیزی که مشخص است، تلاش دولت وزارت علوم بر بازگشایی به موقع دانشگاه ها و شروع به هنگام کلاس های درس است.

به همین دلیل پیش بینی می شود فرایند اعلام نتایج اولیه نسبت به سالهای گذشته با سرعت بسیار بیشتری توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته و تمامی پروسه اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹، انتخاب رشته این آزمون، اعلام نتایج نهایی و مصاحبه رشته های نیمه متمرکز مانند دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه امام حسین، دانشگاه امام صادق و … به صورت دو مرحله ای اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند حداکثر تا پایان هفته دوم مهرماه سال جاری انجام پذیرد.

در فرصت باقیمانده بهتر است داوطلبین ثبت نام کننده در کنکور سراسری نسبت به جمع بندی و مطالعه دروس خود با جدیت بالا وزیر نظر یک مشاور مجرب اقدام نمایند.

یک مشاور تحصیلی مناسب می تواند به طرز شگفت انگیزی رتبه و تراز شما در آزمون سراسری بهبود ببخشد.

در این خصوص هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب مشاورین تحصیلی مجموعه صدای مشاوران آماده پاسخگویی به تماس های تلفنی شما جهت برنامه ریزی تحصیلی در این مدت محدود باقیمانده جهت موفقیت در کنکور سراسری می‌باشند.

پیشنهاد می شود از مقالات زیر نیز دیدن نمایید.

جهت مشاوره در زمینه زمان نهایی برگزاری کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید