زمان حذف و اضافه پیام نور 97-98

زمان حذف و اضافه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه زمان حذف و اضافه پیام نور 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان حذف و اضافه پیام نور 97-98 اعلام شد، مطابق تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور حذف و اضافه ی نیمسال اول 97-98 در نیمه دوم مهر ماه خواهد بود. دانشجویانی که تاکنون اقدام به انتخاب واحد پیام نور ننموده اند، در زمان حذف و اضافه می توانند انتخاب واحد کنند. دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور می توانند جهت انجام حذف و اضافه دانشگاه پیام نور, اطلاع از زمان حذف و اضافه پیام نور نیمسال اول 97-98 و مهلت حذف و اضافه پیام نور 97-98,نحوه حذف و اضافه پیام نور, تاریخ امتحانات پیام نور، اطلاع از اخبار پیام نور, انجام انتخاب واحد پیام نور توسط کارشناسان این مقاله را مطالعه نموده و از طریق تلفن ثابت و از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند. در تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور تمام زمان بندی و برنامه ریزی های آموزشی پیام نور به طور کامل وجود دارد. برای دریافت تقویم آموزشی حذف و اضافه و تاریخ انتخاب واحد نیمسال اول ترم پاییز پیام نور 97 سال تحصیلی 97-98 روی لینک زیر کلیک نمایید:

دریافت تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور 97-98

تاریخ و زمان حذف و اضافه دانشگاه پیام نور 97-98

زمان حذف و اضافه پیام نور از 97/07/14 الی 97/07/25 خواهد بود. دانشجویان گرامی می توانند جهت انجام حذف و اضافه و انتخاب واحد، به سامانه گلستان مراجعه نمایند و مطابق زمان اعلام شده در سیستم گلستان اقدام نمایند، دانشجویان گرامی توجه داشته باشند که در صورت نیاز به کسب راهنمایی و یا انجام انتخاب واحد، حذف و اضافه توسط کارشناسان، می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند، کارشناسان انتخاب واحد و حذف و اضافه را برای دانشجویان گرامی انجام خواهند داد.

برای انجام حذف و اضافه و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور، به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه نمایید، دانشجویان ورودی جدید و دانشجویان ورودی قدیم می توانند در مهلت تعیین شده توسط دانشگاه ، به سامانه گلستان مراجعه نمایند.

 تاریخ امتحانات پیام نور

تاریخ امتحانات پیام نور در نیمسال اول تحصیلی 97-98 از مورخ 97/10/01 الی 97/10/24 می باشد.

تعداد واحد مجاز در حذف و اضافه پیام نور

هیچ محدودیتی در حذف و اضافه نمی باشد، تنها قانونی که برای اخذ واحد در دانشگاه پیام نور وجود دارد، رعایت پیش نیاز، هم نیاز و سقف مجاز انتخاب واحد است.

پرداخت شهریه ثابت دانشگاه پیام نور

برای انجام انتخاب واحد ملزم به پرداخت شهریه ثابت دانشگاه پیام نور خواهید بود، همچنین درصورت وجود بدهی قبلی ، ملزم به پرداخت بدهی و تسویه حساب خواهید بود ، توجه داشته باشید که ملزم به پرداخت شهریه متغیر ترم جاری در زمان حذف و اضافه نخواهید بود.

جهت مشاوره در زمینه زمان حذف و اضافه پیام نور 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید