زمان جدید برگزاری آزمون EPT و مهارت های فراگیر عربی 99

زمان جدید برگزاری آزمون EPT

جهت مشاوره در زمینه زمان جدید برگزاری آزمون EPT و مهارت های فراگیر عربی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان جدید برگزاری آزمون های EPT و مهارت های فراگیر عربی دانشگاه آزاد اسلامی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دراسفند ماه لغو شد ، مطابق برنامه ریزی انجام شده در روز جمعه 16 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

EPT  آزمونی معتبر است است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی از سال 86 برای دانشجویان و داوطلبین دکترا در این دانشگاه برگزار می شود. آزمون‌ های EPT و فراگیر مهارت ‌های فراگیر عربی دانشگاه آزاد برای داوطلبینی که مدرک بین المللی قابل قبولی از نظر دانشگاه ندارند گزینه مناسبی است. نمره کسب شده در این آزمون می تواند به عنوان نمره زبان لازم برای ورود به دوره دکتری دانشگاه آزاد تلقی شود.
حداکثر نمره در این آزمون نمره 100 می باشد.

  • شرکت در این آزمون تنها مختص به دانشجویان دوره دکتری می باشد.
  • به دلیل برگزاری همزمان آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت ‌های عربی، داوطلبان مجاز به ثبت نام در یک آزمون‌ بوده و شرکت همزمان در دو آزمون امکان پذیر نیست.
  • سوالات این آزمون به صورت تستي است و نمره منفي ندارد.

سوالات آزمون EPT

سوالات آزمون توضیحات تعداد سوالات
سوالات واژگان سوالات این بخش به صورت چهار گزینه ای یا تستی داوطلبین ارائه شده و به صورتی که فرد با مطالعه سوال می بایست یکی از گزینه های موجود را انتخاب نمایید. 25
سوالات گرامر این سوالات شامل پرسش هایی است که مهارت های گرامری و توانایی‌ دستور زبان داوطلبین در آزمون را مورد ارزیابی قرار می دهد. سوالات این بخش معمولا برای داوطلبین دشوارتر از سایر سوالات است 40
سوالات درک مطلب در این بخش متنی را برای داوطلبین مشخص نمودند مدافع این پس از مطالعه و درک صحیح مفاهیم جملات با استفاده از تکنیک های درک مطلب به سوالات پاسخ می دهند. 20

زمان جدید برگزاری آزمون EPT و مهارت های فراگیر عربی

با شیوع ویروس کرونا در کشور، زمان برگزاری آزمون زبان EPT و مهارت های فراگیر عربی 99 از روز 16 اسفند ماه 98 به روز 5 اردیبهشت ماه 99 و پس از آن مجددا به تاریخ دیگری موکول شد. مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به همین منظور در اطلاعیه ای زمان جدید برگزاری آزمون EPT و مهارت های فراگیر عربی 99 را مشخص کرد.
متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد.

“بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون های EPT و مهارتهای زبان عربی دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ، این آزمون ها که به جهت شیوع ویروس کرونا دراسفند ماه برگزار نشد، مطابق برنامه ریزی انجام شده در روز جمعه 16 خرداد ماه برگزار خواهد شد. در صورتی که بر اساس شرایط و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تغییری در تاریخ برگزاری این آزمون ها ایجاد شود مراتب به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.”

منابع پیشنهادی دانشگاه آزاد برای آزمون EPT

  • Longman Preparation for the TOEFLThe Paper – based
  • Barron’s Essential Words for TOEFL
  • 1100 Words You Need to Know
  • 504 Essential Words
  • TOEFL Reading Flash

داوطلبین گرامی می توانند جهت اطلاع از منابع این آزمون، بودجه بندی سوالات، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT و اطلاعیه های این آزمون با مراجعه به سایت اینترنتی english.iau.ac.ir/ept پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند و یا هر روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و این اطلاعات را از مشاورین سایت صدای مشاوران اخذ نمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان جدید برگزاری آزمون EPT و مهارت های فراگیر عربی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید