زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

زمان و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 و زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد 98 اعلام شد. بر اساس اعلام سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 در آذر ماه 97 است. با مطالعه این اطلاعیه از زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری ارشد ، نحوه و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد مطلع خواهید شد. برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 98 به دقت دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد را مطالعه نمایید واجدین شرایط دفترچه راهنمای ثبت نام ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت ثبت نام کارشناسی ارشد، اقدام نمایند. همانطور که می دانید کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ادغام گردیده و ثبت نام و برگزاری آزمون سراسری و آزاد هم زمان می باشد.

داوطلبان گرامی ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند، کارشناسان تمامی مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد را برای داوطلبان انجام خواهند داد.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ اعلام شده است که نسبت به سال گذشته با حذف و اضافه هایی همراه است.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 98 از جمعه 97/09/16 لغایت یکشنبه 97/09/25
زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98  کلیک نمایید.
مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد 98  کلیک نمایید.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 پنجشنبه 98/02/15 و جمعه 98/02/06
زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98/02/02
زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98 حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون ارشد

 

همانطور که گفتیم آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کارشناسی ارشد آزاد مشترک و در یک زمان برگزار می شود. سازمان سنجش آموزش کشور حدود یک هفته پیش از برگزاری آزمون اقدام به انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 98 می نماید داوطلبان می توانند جهت اطلاع از نشانی باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرند.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود، قبل از انجام ثبت نام دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد را به دقت مطالعه نمایید و در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای داوطلبان خواهند بود ، هر داوطلب با توجه به علاقمندی می تواند حداکثر در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور ثبت نام نماید. برای انجام ثبت نام در هر کد رشته نیاز به تهیه کارت عتباری خواهید داشت و متقاضیان شرکت در آزمون دانشگاه پیام نور، موسسات غیرانتفاعی ملزم به پرداخت هزینه و دریافت سریال اعتباری مجزا می باشند. داوطلبانی که بعد از برگزاری آزمون مجاز به انتخاب رشته می شوند، امکان انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را نیز خواهند داشت.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد 98

واجدین شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ، که دارای مدرک کارشناسی می باشند ، فارغ التحصیلان کارشناسی تا تاریخ 98/06/31 و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ، می توانند با توجه به شرایط مندرج نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد:

  • اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید جمهوری اسلامی ایران
  • انجام واجبات و پرهیز از محرمات
  • هدم احراز عناد و دشمنی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سوء سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن ها
  • نداشتن سابقه فساد اخلاقی
  • نداشتن سابقه اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی

برای اطلاع از شرایط اختصاصی کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد را مطالعه نمایید دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در همین سایت دانلود نمایید.

برای انجام انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری و انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید