زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور ، مطابق با آخرین دوره برگزاری که مربوط به نیمسال دوم بهمن ماه سال 97 می شود ، از 97/07/29 الی 97/08/06 بوده است .

دانشگاه پیام نور معمولا در سال یک مرتبه بر اساس شیوه فراگیر دانشجو می پذیرد . تا به الان پذیرش فراگیر پیام نور مربوط می شود به نیمه دوم سال که از بهمن ماه کلاس ها شروع می شود .

برای نیمسال اول دانشگاه پیام نور از طریق آزمون کارشناسی ارشد سراسری دانشجو می پذیرد . 

رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور 

تمامی داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته و یا بالاتر باشند ، می توانند با داشتن شرایط عمومی و اختصاصی موجود در دفترچه راهنما در یکی از کد رشته های ارائه شده در مقطع ارشد فراگیر ثبت نام انجام دهد .

رشته ها در پنج گروه علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، گروه کشاورزی و منابع طبیعی و گروه هنر ارائه شده است .

رشته های الهیات ، تاریخ ، جغرافیا ، جامعه شناسی ، حسابداری ، حقوق ، روانشناسی ، زبان و ادبیات فارسی ، انگلیسی ، علوم اقتصاد ، علوم سیاسی ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت دولتی ، مدیریت فناوری اطلاعات ، مدیریت کسب و کار  ، مدیریت ورزشی ، مشاوره و مطالعات فرهنگی از جمله رشته های زیر گروه علوم انسانی می باشند .

رشته های آموزش ریاضی ، بیوشیمی ، زیست شناسی جانوری ، زیست میکروبی ، ژنتیک ، شیمی ، فیزیک و زیست گیاهی از رشته های زیر گروه علوم پایه هستند .

رشته های مهندسی برق ، مهندسی شیمی ، مهندسی صنایع ، مهندسی عمران ، مهندسی فناوری اطلاعات ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی مکانیک و مهندسی مواد زیر مجموعه رشته های فنی مهندسی هستند .

رشته های اقتصاد کشاورزی ، بیوتکنولوژی کشاورزی ، توسعه روستایی ، علوم دامی و علوم و مهندسی محیط زیست از رشته های زیر گروه کشاورزی و منابع طبیعی هستند .

پژوهش هنر ، طراحی شهری و مهندسی معماری از رشته های زیرگروه هنر هستند .

البته هریک از رشته های نام برده شده در مقطع ارشد فراگیر گرایش های مختلفی دارند که به صورت دقیق در دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی آورده شده است . متقاضیان ثبت نام بدون در نظر گرفتن عنوان رشته کارشناسی ( به استثنای فارغ التحصیلان مهندسی معماری و طراحی شهری ) ، می توانند در هریک از کد رشته های امتحانی ثبت نام نمایند . 

منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور 

منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری متفاوت می باشد . منابع مربوط به ارشد فراگیر پیام نور برای هریک از رشته های امتحانی ، دروس ترم اول کارشناسی ارشد همان رشته مد نظر برای ثبت نام آزمون ارشد می باشد که مورد سوال قرار می گیرد .

در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور ، داخل دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی ، جدول رشته های امتحانی و نام دروس و منابع مربوط به هریک از دروس درج شده است .

بنابراین متقاضیان با توجه به منابع ذکر شده در دفترچه راهنما لازم است برای شرکت در دوره جدید آزمون فراگیر اقدام نمایند . در آزمون اگر هر یک از دروس با نمره حداقل 12 از 20 توسط متقاضیان ثبت شود . به معنای آن است که در صورت قبولی ، آن درس ها جز دروس پاس شده در مقطع ارشد به حساب می آیند .

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید