ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان در سامانه سجاد 98 – 99

ثبت نام ارز دانشجویی در سامانه سجاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان در سامانه سجاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان سراسر کشور از 98/02/01 می باشد.  این صفحه راهنمای ثبت نام در سامانه سجاد  و ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان در سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir در سال 98 است. در این صفحه از مهلت ثبت نام نقل و انتقالات مطلع می شوید.

دانشجویان متقاضی، باید با آگاهی کامل از شرایط آئین نامه میهمانی و انتقال، درخواست خود را مبنی بر نوع آن ، دو نیمسال میهمانی، تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال، در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در مهلت اعلام شده در این صفحه ثبت کنند.

سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد)

آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان در سامانه سجاد

آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان سراسر کشور از تاریخ 98/02/01 الی 98/02/30 در سامانه سجاد خواهد بود. سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir ، سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم  است. دانشجویان گرامی می توانند جهت انجام ثبت نام نقل و انتقالات ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تحصیلی تماس بگیرند.

توجه!

دانشگاه های مبدأ موظف میباشند که بعد از ثبت نام نقل و انتقالات درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ابتدای خرداد تا 98/04/15 نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمایند.

دانشگاه‌های مقصد موظف خواهند بود، نهایت تا پایان مرداد ماه 98 نسبت به بررسی تقاضاها اقدام نمایند و از طریق سامانه سجاد اعلام کنند.

دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته خارج از سامانه و از طریق شورای بررسی موارد خاص مبدا و مقصد اقدام نمایند.

دانشجویان با آگاهی از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد،جهت انتخاب دانشگاه یا مؤسسه مقصد اقدام نمایند. دانشجویان مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند. برای اطلاع از شرایط با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

راهنمای ثبت نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان

برای ثبت نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان دو روش وجود دارد:

روش اول: این روش ساده ترین و سریع ترین روش است، می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان تمام مراحل ثبت نام نقل و انتقالات در سامانه سجاد را برای شما انجام می دهند.

روش دوم : در این روش متقاضیان به نشانی portal.saorg.ir مراجعه نمایند. سپس جهت ثبت درخواست ابتدا ، در سامانه سجاد ثبت نام کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان، درخواست میهمانی و انتقال خود را ثبت نمایند.

توجه : برای ثبت نام نقل و انتقالات به هیچ عنوان به کافی نت ها مراجعه نکنید و ثبت نام را از طریق سایر افراد انجام ندهید. زیرا در صورت وجود اشتباه ، مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص دانشجو ، شما خواهید بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج می شود. 

متقاضیان میتوانند برای ثبت درخواست خود با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند تا کارشناسان مراحل ثبت نام در سامانه سجاد را برای دانشجویان انجام دهند.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان در سامانه سجاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید