زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت و زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور99 -1400 برای مهر ماه تمدید شد. مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش شرح داد که آموزش از راه دور ظرفیت تکمیلی برای آموزش دانش آموزان است و یک روش آموزشی با انعطاف می باشد. هدف برگزاری دوره های آموزش از راه دور، این است که همه دانش آموزان به تحصیل بپردازند. آموزش از راه دور در دوره اول و دوم متوسطه اجرا می شود.

مهلت و زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور 99 – 1400

زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور تا پایان مهر ماه تمدید شد. دوره آموزش از راه دور اول و دوم متوسطه اجرا می شود. هم اکنون 1516 واحد آموزش از راه دور در کشور فعالیت دارند و 172 هزار دانش آموز از این مدل آموزشی استفاده می کنند.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد ، با هدف جذب دانش آموزان بیشتر، تا پایان مهر ماه مهلت برای ثبت نام در مراکز آموزش از راه دور وجود دارد.

آموزش از راه دور یک ظرفیت تکمیلی برای آموزش در داخل و خارج از کشور است. برنامه ریزان تعلیم و تربیت به این فکر افتادند که یک روش آموزشی با انعطاف ایجاد نمایند تا کسی از چتر آموزش خارج نشود.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش شرح داد ، این امکان وجود دارد که دانش آموزی در نیمسال اول فارغ التحصیل شود و دانش آموز دیگری در نیمسال دوم یا حتی در دوره تابستانه به تحصیل در دوره از راه دور بپردازد ، اما هنوز بسیاری افراد جامعه این ظرفیت اطلاع ندارند.

با ایجاد روش های تحصیل منعطف نظیر آموزش های الکترونیک ، ترک تحصیل دانش آموزان کاهش می یابد. لازم به ذکر است که آموزش از راه دور در کنار و مکمل آموزش حضوری است و حذف کننده آن نیست. با توجه به اینکه سیستم آموزش از راه دور مقرون به صرفه است، میتوان با هزینه کمتر آموزش با کیفیتی هم ارائه داد.

ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

ثبت نام مدارس آموزش از راه دور از اول مهر فعال است. اگر متقاضی ثبت نام هستید، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

“پیش از نام نویسی برای مدارس آموزش از راه دور حتما مقاله زیر را که حاوی تمام جزئیات لازم برای ثبت نام در مدارس ذکر شده است است را مطالعه نمایید.”

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید