زمان ثبت نام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 98

زمان ثبت نام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 97

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله تاریخ و زمان دقیق ثبت نام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان که در گذشته تحت عنوان مراکز تربیت معلم نام داشت، (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) به حضورتان اعلام می گردد.

پذیرفته شدگان نهایی این دانشگاه می توانند مطابق جدول زمانبدی جهت ثبت نام و انتخاب واحد اقدام فرمایند و درصورت نیاز به دریافت راهنمایی و سهولت و سادگی در انجام ثبت نام  و انتخاب واحد با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

آن گروه از پذیرفته­ شدگان که قبلاً در یکی از دانشگاه­ ها و مؤسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شده نهایی قرار گرفته­ اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و پردیس محل قبولی جدید، مدارک ثبت­ نامی افراد مذکور را از محل قبولی قبلی درخواست خواهد نمود.

زمان ثبت نام پذیرفته­ شدگان نهایی ظرفیت­ های جدید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی-  فرهنگیان

با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته­ شدگان نهایی ظرفیت­ های جدید این دانشگاه در کنکور ورودی دوره ­های کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال، با توجه به اینکه پذیرش این گروه از پذیرفته­ شدگان در نیم سال دوم و مطابق با شرایط و ضوابط اختصاصی دانشگاه، درمورد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته می باشد، ثبت نام پذیرفته­ شدگان طی دو مرحله غیر حضوری و حضوری انجام خواهد شد.

توجه نمایید که ثبت نام حتما در زمان های مقرر انجام شود. جهت اقدام برای پذیرش غیر حضوری و حضوری، کارشناسان صدای مشاور همه روزه حتی ایام تعطیل، راهنمای شما عزیزان هستند. عدم اقدام به موقع جهت ثبت نام، به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

زمان ثبت­ نام و انتخاب واحد پذیرفته­ شدگان ظرفیت های جدید دانشگاه تربیت دبیر- دانشگاه فرهنگیان به صورت ثبت نام حضوری و غیر حضوری در دی ماه و بهمن ماه 98 می باشد.

شرایط ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان 98

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر رجایی، تقریبا مشترک است. جهت مشاهده شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی روی لینک های زیر کلیک نمایید:

شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

پذیرفته شدگان گرامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، می توانند جهت رفع هرگونه پرسش و ابهام در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

 

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید